رییسی درگذشت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت

رییسی درگذشت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت

رییس جمهوری با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) را مسالت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در این پیام افزود: رحلت عالم مبارز ‌و انقلابی حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری (قدس سره) عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

رئیسی اظهار داشت: این روحانی مجاهد و انقلابی که از پیشگامان شکل گیری نهضت امام خمینی بود، با حضور موثر در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به ویژه در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه و چند دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و نیز تألیف و نشر کتاب های ارزشمند و ترویج فرهنگ و معارف دینی، عمر شریف خود را در مسیر تبیین ارزش های اسلامی و خدمت به مردم و انقلاب سپری کرد و آثار ارزشمندی به یادگار گذاشت که همواره در خاطره ها باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: اینجانب این مصیبت را به مردم استان آذربایجان شرقی، حوزه های علمیه، نمایندگان مجلس خبرگان، شاگردان و علاقمندان به ویژه بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) مسالت دارم.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه بر اثر سکته در ۸۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وی، امام جمعه تبریز، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم استان آذربایجان شرقی را عهده‌دار بود.

مرحوم آیت الله مجتهد شبستری همچنین نماینده ادوار اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری و چهار دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است.

23219

پست بعدی

واکنش رییس کل اسبق بانک مرکزی به واردات خودرو

چ نوامبر 17 , 2021
رئیس کل اسبق بانک مرکزی نسبت به مصوبه مجلس درباره واردات خودرو مشروط به صادرات واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، امروز نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون صنایع و معادن طرح ساماندهی صنعت خودرو را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در آن اعمال کردند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000