موضع گیری تند یک اصولگرا به موضوع اختلاف دولت و مجلس/ اختلاف افکنان شرم کنند!

موضع گیری تند یک اصولگرا به موضوع اختلاف دولت و مجلس/ اختلاف افکنان شرم کنند!

فارس نوشت: مدیرکل هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کسانی که نانشان در اختلاف افکنی است از مشکلات مردم شرم کنند و رقابت‌های سیاسی را درجای خودش دنبال کنند، تاکید کرد که تمام همت دولت و مجلس، حل مشکلات مردم است.

امیرابراهیم رسولی مشاور رئیس مجلس و مدیرکل هیئت رئیسه مجلس با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: با عدم رای اعتماد به آقای فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، برخی به دنبال ایجاد حاشیه در روابط مجلس و دولت فعال شده‌اند که می‌بایست همه دلسوزان حوزه رسانه و سیاست نسبت به این طراحی هشیار باشند.

وی ادامه داد: همانطورکه رئیس محترم جمهوری، اختیار معرفی هر فردی را دارد، نمایندگان مجلس نیز اختیار بررسی و رأی را دارا هستند.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجلس همان مجلسی‌ است که بسیاری از نمایندگان اعتقاد به اصلح بودن حجت الاسلام رئیسی داشتند و دارند و لذا هرگونه نظری که خلاف برادری مجلس و دولت باشد مردود است.

تعامل حسنه‌ای بین دولت و مجلس برقرار است/ اختلاف افکنان از مشکلات مردم شرم کنند

رسولی خاطرنشان کرد: عدم رای اعتماد به فیاضی نیز در جهت همین برادری و از سردلسوزی بود گرچه هیچ کس نمی‌تواند حق مسلم بررسی و نظر نمایندگان را سلب و یا مصادره کند.

وی تاکید کرد: مجلس انقلابی نشان داد حتی وقتی رابطه برادری‌اش با دولت واضح است، مصلحت اندیشی نمی‌کند و به تکلیف شرعی خود در سپردن مسئولیت خطیر وزارت عمل می‌کند.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس افزود: اینک که آقای نوری به عنوان گزینه جدید معرفی شده، مجلس یازدهم و کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون تخصصی بررسی‌های خود را انجام و طبق قانون عمل خواهند کرد.

رسولی افزود: گرچه به نظر می‌رسد گزینه جدید، نقاط ضعف گزینه قبلی را ندارد و پیش بینی می‌شود که ایشان با توجه به سوابق خود که از بدنه این وزارتخانه است، به احتمال زیاد وزیر آموزش و پرورش دولت آقای رئیسی خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام همت دولت و مجلس، حل مشکلات مردم است و روابط حَسنه رؤسای قوای مجریه و مقننه گواهی این مهم است.

مدیرکل هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: کسانی که نانشان در اختلاف افکنی است از مشکلات مردم شرم کنند و رقابت‌های سیاسی را در جای خودش دنبال کنند.

23219

پست بعدی

اعلام شماره حساب هلال‌ احمر برای کمک به زلزله‌ زدگان هرمزگان

چ نوامبر 17 , 2021
شهرداری تهران زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش مسعود فیاضی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه خانواده آموزش و پرورش کیفیت هوای تهران سازمان محیط زیست آلاینده ها دستگیری سارق وکالت

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000