نظرات کاربران خبرآنلاین درباره یک سوال: اگر انتصاب فامیلی برای روحانی،احمدی نژاد ،خاتمی و رفسنجانی عیب بود برای آقای رییسی هم بد است

نظرات کاربران خبرآنلاین درباره یک سوال: اگر انتصاب فامیلی برای روحانی،احمدی نژاد ،خاتمی و رفسنجانی عیب بود برای آقای رییسی هم بد است

مخاطبان خبرآنلاین درپاسخ به نظرخواهی ما نظرات جالبی را ابراز نمودند مثلا یکی نوشت: «مگر توی ایران قحط الرجال است که انتصابات را به صورت فامیلی انجام بدهند و بدتر از آن این است که توجیه هم می‌کنند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز پیش در یک نظرخواهی از شما خواستیم نظرتان را درباره توجیهات برخی سیاسیون در انتصاب‌های فامیلی با ما در میان بگذارید. در زیر بعضی از این نظرات را می‌خوانید.

کاربری به نام علیرضا نوشته: «انتصاب فامیلی فقط در سمت مشاور جایز نیست چون عملا رانت و فسادزاست اگر انتصاب فامیل برای دولت‌های قبل چون روحانی واحمدی نژاد وخاتمی و رفسنجانی عیب بود واصولگریان صبح تا شام می‌کوبیدند پس برای آقای رییسی هم بد است. تو این کشور انقدر انسان لایق وشایسته داریم در وزارت‌خانه‌ها ودانشگاه‌ها وحوزه‌های علمیه وحتی نیروهای نظامی که تا صد سال دیگر روسای جمهور را از نصب فک وفامیل بی نیاز می‌کند»

کاربری به نام فرجام اما معتقد است: «اگر اصل توجه به تعارض منافع در همه امور کشور جاری باشد، این انتصاب‌های فامیلی بروز نخواهد یافت. انتصاب‌های فامیلی در حال حاضر، مکمل طرح صیانت است و همه این امور یک اتاق فکر فاسد دارد. البته راه‌های دیگر دور زدن قانون با شکل و شمایل قانونی در سال‌های اخیر رواج یافته که در همه این امور، خروجی آن انواع فساد با حداقل نشت اطلاعات و افشاگری است.»

خبرآنلاین درباره یک سوال: اگر انتصاب فامیلی برای روحانی،احمدی نژاد ،خاتمی و رفسنجانی عیب بود برای آقای رییسی هم بد است" height="400" src="https://media.khabaronline.ir/d/2021/08/28/4/5601219.jpg" width="600" />

کاربری دیگری به نام مازیار به صورت مشروط انتصابات فامیلی را درست می‌داند و گفته: «اگر شخصی با سواد و تحصیل کرده واقعی باشد اشکالی ندارد. ولی نزدیکان آقایان مشتی بیسواد با مدارکی قلابی وغیر مرتبط هستند.»

در این باره کاربری بی‌نام نوشته: «بدون هیچ بحثی، به هیچ عنوان و به هیچ صورتی منطقی نیست و آثار بسیار بد و ویرانگری خواهد داشت. تا الان انتصابات بر اساس دوست و رفیق و هم فکر و هم حزب بود، کشور به این وضع فاجعه بار افتاد، کافی است فامیل بازی هم که به نظر آقایان یکی از ایرادات بزرگ رژیم سابق بود، رواج پیدا کند. شایسته‌سالاری هم که خدایش بیامرزد.»

مج مج نوشته: «این توجیهات غیر قابل قبول است. مسخره است که بستگان مسئولان طلبکارند که چرا به واسطه و رانت آنها پستی نباید دریافت کنند؟»

محسن هم این نظر را دارد: «مگر توی ایران قحط الرجال است که انتصابات را به صورت فامیلی انجام بدهند و بدتر از آن این ست که توجیه هم می‌کنند.»

کاربر بی‌نام دیگری با انتصابات فامیلی مخالف است: «پشت انتصاب فامیلی هیچ منطقی نخوابیده است. انتصابات فامیلی اعتماد عمومی را کم و شکاف اجتماعی ایجاد می‌کند صددرصد باید ممنوع شود.»

کاربری دیگر نوشته: « این مسئله که مختص دولت سیزدهم نیست. کلا ما ایرانی‌ها حرف می‌زنیم ولی عمل‌بی‌عمل. ما معتقدیم اگر کاری که من می‌کنم درست و صحیح هست ولی اگر همین کار را دیگران انجام دهند اشتباه و غلط است.»

محمد پیشنهادی برای مدیران دارد و به طنز نوشته: « آقایان یکم بد سلیقه عمل می‌کنن، پیشنهاد می‌کنم بهشون که هیچ مسوولی دامادش توی وزارت خودش یا قسمت خودش جذب نکنه، آخه خیلی تابلو میشه بهتره یکم مسولین با هم تعامل داشته باشن و هرکی داماد یکی دیگه رو بیاره پیش خودش.»

برای دیدن همه نظرات مخاطبان محترم خبرآنلاین می توانید اینجا را ببینید

23215

پست بعدی

آتش سوزی در خط لوله گاز مارون خوزستان مهار شد

چ نوامبر 17 , 2021
وزارت آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی زلزله مسعود فیاضی فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا رای اعتماد وزارت امور خارجه ایران قوه قضاییه تیم ملی فوتبال ایران زلزله هرمزگان اسرائیل

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000