دلجویی عنابستانی از سرباز راهور سیلی خورده/ پرونده نماینده مجلس مختومه شد

دلجویی عنابستانی از سرباز راهور سیلی خورده/ پرونده نماینده مجلس مختومه شد

انتخاب نوشت: سردار حاجیان با اشاره به پرونده شکایت سرباز راهور از عنابستانی گفت: قاضی پرونده قرار نیز صادر و به آن رسیدگی کرد اما در مرحله صدور حکم، رضایت شاکی توسط آقای عنابستانی جلب و پرونده مختومه شد.

سردار حاجیان، سخنگوی نیروی انتظامی درباره پرونده شکایت سرباز وظیفه ناجا از علی اصغر هنابستانی نماینده مجلس گفت: این پرونده با صلحی که میان دوطرف بوجود آمد مختومه اعلام شد. آقای عنابستانی قبل از صدور حکم از شاکی پرونده دلجویی و رضایت او را جلب کرد.

دلجویی عنابستانی از سرباز راهور سیلی خورده/ پرونده مختومه شد

او گفت: قاضی پرونده قرار نیز صادر و به آن رسیدگی کرد اما در مرحله صدور حکم، رضایت شاکی توسط آقای عنابستانی جلب و پرونده مختومه شد.

یاداوری می شود که خودروی حامل عنابستانی چهارم بهمن ۹۹ به علت نادیده گرفتن قانون و ورود به خط ویژه اتوبوس‌های تندرو با «عابد اکبری» سرباز راهور ناجا درگیر شده بود.

2323

پست بعدی

رییس جمهوری تاکید کرد: ادامه روند تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی تا پایان سال

چ نوامبر 17 , 2021
پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری نوشت: رییس‌جمهوری با اشاره به گزارش سازمان برنامه و بودجه برای تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی در دوره استقرار دولت سیزدهم تاکید کرد: باید روند تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی تا پایان سال ادامه یابد. جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت سه‌شنبه شب به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000