توضیحات سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره جلسه رای اعتماد فردا / رئیس جمهور به مجلس می رود؟

توضیحات سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره جلسه رای اعتماد فردا / رئیس جمهور به مجلس می رود؟

ایسنا نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره روند برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداخت.

سید نظام موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فردا (سه شنبه) برگزار می شود، گفت: طبق اعلام معاون پارلمانی رئیس جمهور، آقای رئیسی در جلسه علنی فردا برای دفاع از مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور پیدا خواهد کرد.

وی در توضیح روند بررسی صلاحیت فیاضی گفت: طبق آئین نامه مجلس رئیس جمهور یک ساعت فرصت دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارد سپس نوبت به ارائه گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره نتیجه جمع بندی خود درباره صلاحیت فیاضی می رسد. کمیسیون آموزش ۱۰ دقیقه زمان دارد.

جلسه رای اعتماد مسعود فیاضی فردا (سه شنبه) برگزار می شود / رئیس جمهور برای دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش حضور دارند

موسوی ادامه داد: سپس دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق نظراتشان را درباره فیاضی اعلام می کنند که آنها نیز در مجموع یک ساعت زمان دارند. در نهایت هم وزیر پیشنهادی به مدت ۳۰ دقیقه به تشریح برنامه هایش می پردازد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در پایان درباره تکلیف وزارت آموزش و پرورش در صورت عدم کسب رای اعتماد از مجلس گفت: اگر آقای فیاضی نتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد، رئیس جمهور باید ظرف سه ماه آینده فرد دیگری را برای بررسی صلاحیت به مجلس معرفی کند تا آن زمان سرپرست عهده دار امورات وزارت آموزش و پرورش است.

2323

پست بعدی

تغذیه دیابتی‌ها چگونه باید باشد؟

د نوامبر 15 , 2021
مهر نوشت: رئیس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: تغذیه سالم یکی از عوامل موثر در پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر از جمله دیابت است. فرشته فزونی افزود: مصرف قند، نمک و چربی در کشور ما در حال حاضر بیشتر از مقدار توصیه شده سازمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000