دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی, 6 نکته طلاییِ خرید

دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی, 6 نکته طلاییِ خرید

نزدیک به 80 درصد بیماری‌های واگیر از طریق لمس منتقل می‌شوند! یک دستگیره آلوده به ویروس در شرکت، آموزشگاه، مرکز خرید یا هر جای دیگری می‌تواند در عرض دو ساعت بین 40 تا 60 درصد افراد را تبدیل به حامل ویروس کند!

احتمالا شما هم به همین دلایل تصمیم به استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست گرفته‌اید. اما چرا دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی یا اتوماتیک بهترین گزینه موجود است و اصلا این نوع دستگاه چه مزایایی دارد؟

انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست

با شیوع ویروس کرونا، کم‌کم سازندگان دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست از ایده‌های خود رونمایی کردند. این دستگاه را می‌توانیم در سه دسته جداگانه بررسی کنیم.

دستگاه ضدعفونی کننده دستی

این دستگاه از سال‌ها قبل در بازار وجود داشت؛ بسیاری از ما، این دستگاه‌ها را با بطری‌های ضدعفونی کننده پمپی به یاد می‌آوریم. دستگاه‌هایی که اساس پیشگیری از انتشار ویروس را نقص می‌کنند: نیاز به لمس برای استفاده از ماده ضدعفونی کننده!

دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی

با رد شدن ایده اول، تولیدکنندگان به فکر ساخت دستگاهی افتادند که قانون اصلی ویروس کرونا یعنی ممنوعیت لمس را عملی کند. با این وجود شرایط نگهداری سخت و طول عمر کوتاه باعث شد دستگاه‌ ضدعفونی کننده دست پدالی هم کم‌کم محبوبیت خود را در بین صاحبان مشاغل از دست بدهد.

دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی

دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک یا چشمی، جدیدترین نوع این دستگاه‌هاست که از زمان شیوع ویروس کرونا میزان تولید و فروش آن به شکل باورنکردنی رشد پیدا کرده است. احتمالا مدل‌های مختلف این نوع دستگاه هوشمند را در ادارات، مؤسسات آموزشی، هتل‌ها، رستوران، مراکز خرید و… دیده‌اید. مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی آنقدر زیاد است که دیگر کمتر مجموعه‌ای سراغ انواع دیگر این دستگاه‌ها می‌رود.

دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی, 6 نکته طلاییِ خرید

مزایای استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی

دستگاه ضدعفونی کننده چشمی علاوه بر اینکه از تکنولوژی مدرن برخوردار است، از لحاظ عملکرد و سهولت استفاده هم گزینه خوبیست. ضمن اینکه برخی مدل‌ها، طراحی جذابی هم دارند که به نوعی ارزش افزوده برای این دستگاه‌ها به حساب می‌آید. در ادامه مزایای دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک را می‌خوانید.

سهولت استفاده

تنها کافی است دست‌های خود را زیر محل تعیین شده قرار دهید تا مایع ضدعفونی کننده بدون نیاز به هیچ لمسی روی دستان شما قرار بگیرند. سنسورهای پیشرفته به‌کار رفته در دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند، کار را برای همه ما ساده‌تر کرده‌اند.

عدم نیاز به تماس دست

به‌کارگیری حسگر مادون قرمز یا اولتراسونیک در این دستگاه‌ها باعث شده است که هیچ نیازی به تماس فیزیکی برای استفاده از آن نداشته باشیم. عدم نیاز به تماس به معنی محافظت از دست‌ها در برابر هر گونه ویروس و میکروب است.

طراحی مدرن و زیبا

طراحی کاربردی و در عین حال شیک دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک، باعث شده که بتوان از این دستگاه‌ها در محیط‌های لوکسی مثل هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و… استفاده کرد.

کنترل میزان مصرف مایع ضدعفونی کننده

اغلب دستگاه‌های ضدعفونی کننده چشمی دارای توزیع کننده اتوماتیکِ میزان مصرف مایع ضدعفونی کننده هستند. به این ترتیب با استفاده از این دستگاه‌ها، از مصرف بیش از حد مایع ضدعفونی کننده و هدررفت جلوگیری می‌شود و این یعنی صرفه‌جویی در هزینه‌ها!

کیفیت ساخت

اغلب دستگاه‌های ضدعفونی کننده هوشمند از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند تا دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. استفاده از مواد درجه‌یک و تکنولوژی نوین باعث شده است که این دستگاه‌ها تا سال‌های سال کاربرد داشته باشند.

کارایی بالا

مخزن ماده ضدعفونی کننده در این دستگاه‌ها، اغلب ظرفیت بالایی دارد و این موضوع به این معنی است که تعداد دفعات بیشتری می‌توان از این دستگاه استفاده کرد؛ بدون اینکه نیاز به شارژ مجدد مخزن مایع باشد.

مهم‌ترین نکات خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند

همان‌طور که پیداست، دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی گزینه‌ای عالی برای خرید است. اما قبل از خرید این دستگاه‌ها بهتر است 6 نکته طلایی را در نظر بگیرید:

۱- دقت و حساسیت سنسور چشمی

تکنولوژی به‌کار رفته در قسمت سنسور چشمی دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک، کارایی این دستگاه را تعیین می‌کند. دستگاه‌هایی که برد چشمی به کار رفته در آنها حساسیتی بین 8 تا 20 سانتی‌متر دارد، مناسب هستند. حساسیت این بردها باید به‌گونه‌ای باشد که در کسری از ثانیه، ماده ضدعفونی را اسپری کنند.

۲- قدرت موتور دستگاه

موتور، قلب تپنده دستگاه ضدعفونی کننده دست است و کیفیت آن جزو مهم ترین نکات خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک است. هر اندازه کیفیت موتور دستگاه بالاتر باشد، تعداد دفعات استفاده از آن بالاتر رفته و طول عمر دستگاه بیشتر خواهد شد.

۳- ظاهر دستگاه

ظاهر دستگاه، موضوعی است که اغلب ما موقع خرید نسبت به آن بی‌توجه هستیم؛ غافل از اینکه ظاهری شیک و در عین حال ساده باعث می‌شود محیط رستوران، کافه، هتل و حتی شرکت ما زیباتر و خاص‌تر به نظر برسد.

علاوه بر طراحی، جنس بدنه دستگاه را هم باید در اولویت قرار داد؛ انتخاب دستگاهی با بدنه ضدخش و مقاوم باعث می‌شود که دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند درست مثل روز اول نو به نظر برسد.

دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی, 6 نکته طلاییِ خرید

۴- امکان کار با باتری و جریان برق

تحقیقی جالب نشان می‌دهد که محل قرارگیری دستگاه ضدعفونی کننده دست تا 30 درصد روی استفاده بیشتر از آن تأثیر دارد. درست به همین دلیل است که موقع خرید دستگاه باید توجه داشته باشیم که هم با باتری و هم با جریان برق کار کند. در این حالت بدون هیچ محدودیتی می‌توانیم دستگاه را در محل موردنظرمان قرار دهیم.

۵- امکان نصب در حالت‌های مختلف

دستگاهی را انتخاب کنید که در هر سه حالت ایستاده، رومیزی و دیواری قابل استفاده باشد. با انتخاب چنین دستگاه‌هایی دیگری محدودیتی بابت انتخاب محل قرارگیری دستگاه نخواهید داشت.

۶- ظرفیت مخزن

انتخاب دستگاه‌هایی با ظرفیت بالا، پاشش به تعداد بیشتر را امکان‌پذیر می‌کنند و دیگری نیازی نیست نگران شارژ مجدد مخزن دستگاه باشیم.

گاردنیا یکی از برندهای بین المللی است که دستگاه‌های ضدعفونی کننده آن به تازگی وارد بازار ایران هم شده است. دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی گاردنیا از موتور قدرتمند با استاندارد CE اروپا بهره می‌برد که بهترین عملکرد و کیفیت پاشش را ارائه می‌کند. این دستگاه اتوماتیک با بهره گیری از چشمی حساس و دقیق، به صورت هوشمندانه‌ای میزان مصرف مایع را کنترل می‌کند.

طراحی مینیمال و جذاب دستگاه ضدعفونی کننده دست گاردنیا با ترکیب فلز و شیشه و همچنین تنوع رنگی آن باعث شده تا این محصولِ زیبا قابلیت سازگاری با انواع دکوراسیون را داشته باشد.

متا: به کمک 6 نکته طلایی، بهترین دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی یا اتوماتیک را برای محل کار، فروشگاه، آموزشگاه رستوران و هتل لوکس خود انتخاب کنید.

پست بعدی

مخالفت کمیسیون آموزش مجلس با وزیر پیشنهادی رئیسی/ علت مخالفت چیست؟

د نوامبر 15 , 2021
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس درخصوص چرایی مخالفت اعضای کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرد. فرهاد بشیری، با اشاره به بررسی برنامه ها و صلاحیت فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش گفت: وزیر پیشنهادی در جلسات متعدد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000