صدای 35 نماینده به خاطر انتصابات فامیلی دولت درآمد

صدای 35 نماینده به خاطر انتصابات فامیلی دولت درآمد

مهر نوشت:تذکر کتبی ۳۵ نماینده به رئیس جمهور درخصوص ضرورت جلوگیری از انتصابات فامیلی و انتقاد از بی‌توجهی به شایسته سالاری در دستگاه‌های دولتی در صحن مجلس قرائت شد.

در ادامه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

– تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص ضرورت جلوگیری از انتصابات فامیلی و بی توجهی به شایسته سالاری در دستگاه‌های دولتی، تذکر وی به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر علوم درباره لزوم اقدامات لازم جهت برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان، تذکر وی به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان درباره جلوگیری از برگزاری کلاس‌های مجازی دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و ضرورت تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری.

تذکر ۳۵ نماینده به رئیس جمهور در مورد انتصابات فامیلی

23216

پست بعدی

درخواست نماینده آشوری در مجلس: دولت به بیکاری و معیشت مردم نگاه پدرانه داشته باشند

ی نوامبر 14 , 2021
مهر نوشت: نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت که ایران کشوری است که به حقوق اقلیت ها احترام گذاشته و این شعار نیست؛ بلکه یک واقعیت مطلق است. شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس یازدهم در نطق میان دستور خود، ضمن قرائت فرازی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000