دلار ۲۷۸۶ تومان گران شد

دلار ۲۷۸۶ تومان گران شد

افزایش قیمت حدود ۲ هزار و ۷۸۶ تومانی قیمت دلار از نیمه مرداد تا ۲۱ آبان‌ماه، منجر به تغییر رفتار بسیار از بازارها شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تغییر محسوس قیمت دلار، طلا، سکه، خودرو و مسکن در سه ماه گذشته به حدی بوده است که امروز کارشناسان به دولت هشدار می‌دهند در صورت ادامه روند کنونی، به زودی ماه‌عسل دولت تمام خواهد شد؛ تا جایی که به تازگی موجی از انتقادات هم در میان کارشناسان و هم در درون مجلس از عملکرد اقتصادی دولت شنیده می‌شود.

دولت دوازدهم در نیمه مرداد ۱۴۰۰، بازار ارز را با دلار ۲۵ هزار و ۶۳۸ هزار تومانی به دولت سیزدهم تحویل داد و هم‌اکنون عددی که از دلار در بازار ارز دیده می‌شود، در حدود ۲۸ هزار و ۴۲۴ تومان است؛ این یعنی افزایش ۱۰.۸ درصدی.

مشروح گزارش درباره گرانی بازارها را (ایـــنــجـــــــــــــــــــــــــــــــا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

وضعیت به گونه ای نیست که بخواهیم بلوف سیاسی بزنیم/ مزاحمت مصوبه مجلس را شورای عالی امنیت ملی جمع می کند

ش نوامبر 13 , 2021
در کلاب هاوس امشب گذشته خبرآنلاین با موضوع"تیم رییسی و آینده برجام؛ ادامه مسیر ظریف یا؟ " صاحب نظران و اساتید حاضران درباره موضوع مهم چشم انداز و مسائل مربوط به مداکرات پیش روی به اظهار نظر پرداختند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعلام شروع مذاکرات هسته ای بار دیگر مورد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000