تصویربرداری سریال «خوشنام» با بازی حمید لولایی، به نیمه رسید

تصویربرداری سریال «خوشنام» با بازی حمید لولایی، به نیمه رسید

با ادامه تصویربرداری سریال «خوشنام» که به میانه راه رسیده، عکس‌هایی تازه از این مجموعه تلویزیونی منتشر شده است. این عکس‌ها، مربوط به لوکیشن خانه شخصیتِ اوستا شفیع با بازی حمید لولایی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویربرداری سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی، کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و نویسندگی محسن کیایی (نسخه اولیه) و فهیمه سلیمانی (نسخه نهایی)، به نیمه راه رسید.

سیاوش چراغی‌پور به تازگی به جمع بازیگران سریال «خوشنام» پیوسته و اخیرا مقابل دوربین علیرضا نجف‌زاده رفته است.

احمد زالی، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: «این روزها مشغول کار در لوکیشن خانه اصلی «خوشنام» (خانه اوستا شفیع با بازی حمید لولایی) واقع در حوالی میدان قیام هستیم و تصویربرداری سریال با حضور همه بازیگران اصلی ادامه دارد.

او ادامه داد: «در حالی به نیمه راه رسیده‌ایم که جدا از لوکیشن خانه اصلی، در لوکیشن‌هایی چون قهوه‌خانه، گاراژ، کارواش، بیمارستان و چند لوکیشن خارجی در شرق تهران، سعادت آباد و…. کار تصویربرداری نیز پیش رفته است.»

«خوشنام» در خانه حمید لولایی

تهیه‌کننده این سریال طنز شبکه یک گفت: «در سریال «خوشنام»، محوریت، اخلاق و خانواده است و تلاش کرده‌ایم با استناد به آموزه‌های دینی در طراحی شخصیت‌ها و اتفاقات درام، داستان را به شکلی پیش ببریم که در فضایی مفرح و گاهی طنازانه، پیام کار، به شکلی غیر مستقیم به مخاطب منتقل شود.»

او درباره زمان پخش سریال «خوشنام» گفت: «در خصوص زمان پخش سریال، مدیران تصمیم گیرنده هستند و ما هم براساس زمانبندی و برنامه‌ریزی انجام شده، تصویربرداری را پیش می‌بریم.»

حمید لولایی، هومن حاجی‌عبدالهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوودنژاد، کریم قربانی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی و فرزاد حاتمیان، بازیگران این سریال هستند.

۵۷۵۷

پست بعدی

قتل زنی به دست شوهر ۶۴ ساله‌اش

ش نوامبر 13 , 2021
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان “جهرم” از معرفی مردی ۶۴ ساله که به علت اختلافات خانوادگی زنش را به قتل رسانده بود به کلانتری۱۲مطهری خبر داد. سرهنگ “خسرو رزمجوویی” با اعلام این خبر بیان کرد: در پی مراجعه مردی ۶۴ ساله به کلانتری ۱۲مطهری مبنی بر قتل همسر خود با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000