خرید و فروش خودرو دست دوم و خودرو صفر در بازار ایران

خرید و فروش خودرو دست دوم و خودرو صفر در بازار ایران

برای خرید و فروش در بازار ایران باید هوش و ذکاوتتان را به کار بگیرید؛ زیرا کسانی که قصد فروش ماشین دست دوم خودشان را دارند، ممکن است به اندازه‌ای از خودرو کار کشیده باشند که جز یک اتاق هیچ‌ چیزی از ماشین باقی نمانده باشد.

بزرگ‌ترین مشکلی که برای خرید خودرو دست دوم در بازار وجود دارد، پنهان کردن مشکلات فنی و تصادفی بودن ماشین است. امکان دارد ماشینی که قصد خریدن آن را دارید فقط یک سال کارکرده باشد، اما در همین یک سال تصادف‌های مرگباری را تجربه کرده باشد که مالک ماشین را وادار به تعویض بخش‌های مختلف آن و رنگ کردن درب‌ها، کاپوت و… کرده است.

اغلب مالکان خودروهای دست دوم و دلالان بازار خودرو ایران به خاطر رسیدن به سود بیشتر مشکلاتی که ماشین دارد را از شما پنهان می‌کنند. به همین خاطر قیمتی که می‌پردازید امکان دارد به اندازه یک خودرو صفر برایتان تمام شود، اما در نهایت ماشینی را تحویل بگیرید که مشتری اول و آخر آن خودتان هستید. برای معاملات امن خودرو در بازار داخل ایران نیاز به یک منبع مطمئن مانند خودرو45 دارید. چرا خودرو 45؟؛ در ادامه دلایل انتخاب این وب سایت را برایتان آورده‌ایم.

معاملات و خرید و فروش خودروهای درست دوم از خودرو45

یک ماشین دست دوم چقدر برایتان کار می‌کند؟ این سوال اولین موضوعی است که به ذهن کسانی که قصد معاملات خرید و یا فروش خودرو کارکرده در خودرو 45 دارند می‌رسد؛ اما چه پاسخی برای این سوال وجود دارد!

خرید ماشین دست دوم مانند خرید هندوانه در بسته است و خریدار خودرو نمی‌تواند درستی معامله انجام شده را تشخیص دهد. گاهی معامله خرید و فروش ماشین دست دوم بین خریدار و فروشنده واقعی انجام می‌شود و فروشنده عیب‌های ماشین را پنهان می‌کند. در حالت بدتر از این، دلال وارد بازی فروش خودرو می‌شود و مشکلات ریز و درشتی برای خرید ماشین پیش پای خریدار سبز می‌شود.

از جمله این مشکلات می‌تواند به مسائل مربوط به مشکل‌دار بودن سند خودرو و فروش آن به چند نفر، خرید ماشین به قیمت بسیار بالاتر از قیمت بازار، عدم آگاهی درباره شرایط ماشین و سرقتی بودن آن، مشکلات فنی خودرو و پنهان کردن آن‌ها و تصادفی بودن ماشین اشاره کرد.

برای اینکه معاملات و خرید و فروش ماشین دست دوم را با اطمینان خاطر انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات فروش ماشین با خودرو45 استفاده کنید. در وب سایت خودرو 45 همه‌چیز درباره خرید و فروش ماشین دست دوم و صفر شفاف است.

در فروش خودرو با خودرو 45 خیالتان از بابت امن بودن معامله و پرداخت هزینه توسط خریدار راحت است؛ زیرا تا خریدار پول را تمام و کمال به خودرو 45 تحویل ندهد، ماشین و سند آن به نام شما خواهد بود. کارشناسان خودرو 45 برای فروش خودرو نزد شما خواهند آمد تا ماشین را به لحاظ سلامتی بررسی کنند. پس از کارشناسی کامل ماشین، قیمت منصفانه‌ای برای آن در نظر گرفته می‌شود. بعد از این مرحله نوبت نقل و انتقال آنی خودرو و پرداخت قیمت تعیین شده به صورت فوری می‌رسد. در حقیقت با خودرو 45 شما می‌توانید بدون اینکه با دلال‌ها و خریدارهای مختلف سر و کله بزنید، ماشینتان را با بهترین قیمت و به صورت فوری بفروشید.

قیمت روز خودرو داخل بازار ایران

قیمت خودرو

امروز قیمت ماشین با قیمت سکه بالا می‌رود و با قیمت دلار بالاتر. به نحوی که اگر یک لحظه حواستان پرت شود و قیمت خودرو داخلی و خارجی در خودرو 45 بررسی نکنید، احتمال دارد که ماشینی که می‌خواهید بخرید گران‌تر شود یا ماشین دست دوم خودتان را ارزان‌تر از نرخ روز بازار فروخته باشید!

در بین خودروهای داخلی، قیمت ماشین صفر تمام برندهای تولید کننده را می‌توانید در خودرو 45 مشاهده کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت امروز ماشین‌های ایران خودرو مانند پژو 405، پژو 206 و سمند اشاره کرد. البته قیمت ماشین صفر در خودرو 45 فقط به ایران خودرو و ماشین‌های آن محدود نمی‌شود! بلکه قیمت امروز ماشین‌های مدیران خودرو، سایپا، کرمان موتور و بهمن موتور را هم می‌توانید با کمک خودرو45 در بیاورید.

قیمت روز خودرو داخلی و خارجی در خودرو45 این امکان را برای خریداران و فروشندگان فراهم کرده که قیمت امروز ماشین‌های خارجی که بسیار وابسته به قیمت روز ارز هست را هم بدانند. برای اینکه قیمت ماشین صفر خارجی را داشته باشید، فقط باید مدل ماشینی که می‌خواهید را در خودرو45 جستجو کنید و قیمت آن را در بیاورید.

خودرو 45؛ مرجع معاملات امن خودرو

چه بخواهیم و چه نخواهیم، بازار خودرو بازار مسکن رنگ امنیت را به خودشان نمی‌بینند! همان‌طور که دلال‌های مسکن قیمت خانه‌هایی که در حاشیه شهر است را برای نفع خودشان گران می‌کنند، دلالان بازار خودرو هم سعی می‌کنند با بهانه کردن نرخ دلار و ارز قیمت ماشین‌های چند سال کارکرده را بالا ببرند؛ اما چطور دست این منفعت‌طلبان از خرید و فروش ماشین دست دوم و نو کوتاه می‌شود؟

ما در خودرو45 بارها روی این موضوع فکر کرده‌ایم. به همین دلیل برای خرید و فروش خودرو دست دوم و خودرو صفر بستری ایجاد کرده‌ایم که دست دلالان در آن کوتاه شده و معاملات خودرو را با ارزش‌گذاری واقعی ماشین و پرداخت قیمت منصفانه به صورت آنی انجام شود.

پست بعدی

قطار باری از روی گله گوسفند گذشت و همه را کُشت

ش نوامبر 13 , 2021
ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از برخورد قطار با گله گوسفندان و تلف شدن ۷۰ راس گوسفند در حوالی شهر بیدستان خبر داد. قدرت‌الله مهدیخانی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۵ صبح امروز شنبه ۲۲ آبان حوالی شهر بیدستان قطار باری که از تهران به سمت قزوین در حال حرکت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000