نماینده مجلس در توئیتر نوشت: طرح صیانت هرگز به نتیجه نمی‌رسد/ مدافعان طرح در اقلیت هستند

نماینده مجلس در توئیتر نوشت: طرح صیانت هرگز به نتیجه نمی‌رسد/ مدافعان طرح در اقلیت هستند

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی شانسی برای موفقیت در مجلس ندارد.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

« طرح صیانت هرگز به نتیجه نخواهد رسید!

مدافعان طرح در اقلیت هستند و اکثریت مجلس، آگاه و کنار مردم است؛ مجلس تسلیم جوسازی نخواهد شد و این طرح شانسی برای موفقیت ندارد.»

طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از چندی پیش در مجلس کلید خورد و از همان روزهای ابتدایی با موجی از انتقادات همراه بود. منتقدان این طرح معتقد هستند که اجرای چنین طرحی در کشور محدودیت دسترسی کاربران به فضای مجازی و آسیب به کسب و کارهای مجازی را به دنبال دارد.

از سوی دیگر موافقان این طرح هرگونه محدودسازی دسترسی کاربران به فضای مجازی را تکذیب کرده اند و تاکید دارند که این طرح صرفا به دنبال ساماندهی فضای مجازی و صیانت از حقوق کاربران است.

این طرح اکنون با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیونی ویژه در دست بررسی است که جلسات این کمیسیون نیز به صورت آنلاین و زنده پخش می شود.

23215

پست بعدی

ببینید | پرواز بالگرد ارتش بر فراز شناور آمریکایی

ش نوامبر 13 , 2021
پرواز شناسایی رزمی بر فراز شناور LHD-2 از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط بالگرد نیروی دریایی ارتش ایران در ورودی خلیج فارس را مشاهده می کنید. دریافت 3 MB 256 256

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000