راهکار رای آوری گزینه جدید آموزش و پرورش/ اگر رئیسی بیاید شاید فیاضی رای بیاورد

راهکار رای آوری گزینه جدید آموزش و پرورش/ اگر رئیسی بیاید شاید فیاضی رای بیاورد

مهر نوشت:عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، گفت: حضور رئیسی در رای نمایندگان تاثیرگذار است.

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، از بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه علنی روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش طی هفته جاری در کمیسیون‌های تخصصی مجلس برنامه‌های خود را ارائه خواهد داد و روز سه شنبه جلسه رأی اعتماد برگزار می‌شود.

سه‌شنبه جلسه رای اعتمادبه«فیاضی»/حضور رئیسی درمجلس تاثیرگذار است

نماینده مردم اهواز در خصوص حضور رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد اظهار داشت: حضور رئیس جمهور تأثیر زیادی در رأی نمایندگان به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارد.

یوسفی افزود: دفاعیات رئیسی در مرحله دوم جلسه رأی اعتماد به کابینه بسیار تأثیرگذار بود و شک و شبهه‌های موجود را برطرف کرد.

وی تصریح کرد: ۴۰ میلیون نفر شامل معلمان و دانش آموزان و خانواده‌هایشان با وزارت آموزش و پرورش سر و کار دارند بنابراین انتخاب وزیر آموزش و پرورش برای نمایندگان بسیار مهم است.

23216

پست بعدی

روایت همسر رهبر انقلاب از روز شهادت پدر موشکی ایران

ش نوامبر 13 , 2021
جهان نیوز نوشت: برادر شهید سردار تهرانی‌مقدم گفت که همسر مقام معظم رهبری مهمان مادرم بودند و نقل کردند روز حادثه (زمانی که تهرانی‌مقدم به شهادت رسید) آقا وقتی که برگشتند حالشان عوض شد. به ایشان گفتم چه اتفاقی افتاده است که پاسخ دادند من رفیق ۲۵ ساله‌ام را از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000