یک امام جمعه جوان: مذاکره با آمریکا حلال و مباح است/ مذاکره بدون نتبجه نمی خواهیم

یک امام جمعه جوان: مذاکره با آمریکا حلال و مباح است/ مذاکره بدون نتبجه نمی خواهیم

فارس نوشت: امام جمعه شهرستان باشت در خطبه‌های نماز جمعه از دستگیری و بازداشت یک مدیرکل متخلف تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام امید گنجه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت گفت: آقای باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه اعلام کرده که تا قبل از 9 آذر آماده‌ایم تا مذاکرات را شروع کنیم اصل مذاکره چیز بدی نیست مذاکره مباح و حلال و جایز است اما آن چیزی که ما تجربه کرده‌ایم متاسفانه دست خالی بودن و پیش شرط‌های طرف مقابل در مذاکره است.

وی با اشاره به اشتباهات در مذاکرات گذشته گفت: آن‌ها می‌گفتند توافق بد بهتر از توافق نکردن است و امضای جان کری تضمین خواهد بود نتیجه این شد که مردم اکنون چنین دچار سختی و مشقت شده‌اند امیدواریم با عملکرد درست توسط تیم مذاکره کننده مذاکرات به نتیجه برسد.

این خطیب جمعه ادامه داد: خوشبختانه دیپلمات‌های ما گفته‌اند که مذاکره بدون نتیجه نخواهیم کرد البته مذاکره الزاماتی دارد باید در مذاکره دست پر داشته باشیم با دست خالی نمی توان کاری کرد از لحاظ نظامی و اقتصادی باید با دست پر با طرف مقابل بنشینیم و از دولت می‌خواهیم زودتر طرح های اقتصادی را ارائه داده و عملیاتی کند تا مردم بیش از این دچار مشکل نباشند.

23231

پست بعدی

بازار ارز تحت‌تاثیر دو عامل مهم/ دلار دوباره رکورد می‌زند؟

ج نوامبر 12 , 2021
قیمت دلار در آخرین روز هفته با عبور از ۲۸ هزار و ۴۰۰ رکورد جدیدی را ثبت کرد . حالا سئوال اینجاست که رشد قیمت تداوم دارد؟ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته علی نادری عضو رسانه‌ای دولت به ایسنا گفته بود: «کمتر از ۱۰۰ روز پس از آغاز دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000