کار تحقیق و تفحص از بورس آغاز شده اما زمانبر است/ کشف واقعیت و حقیقت کار سختی است

کار تحقیق و تفحص از بورس آغاز شده اما زمانبر است/ کشف واقعیت و حقیقت کار سختی است

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره اقدامات مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس پرداخت.

علیرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره برنامه‌های مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت بورس به مجلس ارائه داد و بعد از قرائت این گزارش، تحقیق و تفحص از بورس استارت زده شد و در مجلس به تصویب رسید.

مرحبا در ادامه با بیان اینکه در گزارش کمیسیون اقتصادی قید شد که تخلفات عجیب و غریبی در بورس رخ داده است خاطر نشان کرد: با این رخدادهای در بورس برخورد خواهیم کرد. کارهای مقدماتی تحقیق و تفحص از بورس در حال انجام است و به زودی شروع به کار خواهیم کرد.

کار تحقیق و تفحص از بورس آغاز شده اما زمانبر است/ کشف واقعیت و حقیقت کار سختی است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس به بعد نظارتی که بر گردنش است عمل خواهد کرد توضیح داد: کار تحقیق و تفحص شروع شده، ولی با توجه به پنهان کاری‌هایی که قبلا در بورس صورت گرفته و توجه به این نکته که کسی که در حال انجام تخلف است به فکر پوشاندن آن هم هست، قطعا به نتیجه رسیدن این تحقیق و تفحص‌ها زمان بر نیز هست.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه توضیح داد: کشف واقعیت و حقیقت کار سختی است، زیرا نباید آبروی کسی به ناحق برده نشود و مسیر را اشتباه نرویم و علاوه بر این تحقیقات نباید از مسیر خود خارج شود. با این وجود تحقیق و تفحص‌های مقداری زمان بر است.

23216

پست بعدی

نظر امام جمعه رشت در مورد حذف یارانه و قیمت خودرو/ قیمت کالاهای ضروری مردم را رنج می دهد

ج نوامبر 12 , 2021
ایسنا نوشت:امام جمعه رشت، با بیان اینکه وفاق و همدلی بین قوای سه گانه باید به نفع مردم باشد، تصریح کرد: اگرچه مشکلات اقتصادی مربوط به سالیان گذشته بوده و برطرف کردن آنها نیازمند زمان است، اما مسئولان باید بهبود زیرساخت های اقتصادی کشور برنامه ریزی داشته باشند. امام جمعه رشت، با بیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000