واکنش یک چهره اصولگرا به عدم انتخاب سخنگوی دولت/ انتخاب سخنگو لازم است اما….

واکنش یک چهره اصولگرا به عدم انتخاب سخنگوی دولت/ انتخاب سخنگو لازم است اما....

حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که انتخاب سخنگو لازم است منتهی باید فرصت دهیم و این هم مثل همه انتصاباتی که باقی مانده، هنوز انجام نشده است و قطعا انجام خواهد شد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که به نظر شما نقش سخنگوی دولت چقدر می تواند در پاسخ دادن به انتظارات و صحبت‌ها و هجمه‌ها تاثیر گذار باشد؟ به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: الان بیش از صد روز گذشته است و هنوز سخنگوی دولت تعیین نشده است. آیا این نمی تواند یک نقطه ضعف بزرگ برای آقای رئیسی باشد؟ به نظر می رسد آقای رئیسی نمی تواند به تنهایی به همه اینها پاسخ دهد.

»»بیشتر بخوانید؛

چرا بزرگان اصولگرا در قبال دولت رییسی سکوت کرده‌اند؟/ابراهیمی: اول هشدار بعد عمل!

او افزود: وزرا سخنگوی خودشان هستند، یعنی هر وزیری که بتواند در حوزه خودش به شبهات پاسخ بدهد بهتر از سخنگو است چون سخنگو با یک واسطه حرف می زند اما وزیر مستقیم حرف می زند، الان که ماشالله همه وزرا به همه سؤالات پاسخ می دهند و آقای رئیسی هم اجازه فرمودند که افراد خودشان به سؤالات پاسخ دهند.

انتخاب سخنگوی دولت لازم است و باید انجام شود

او در پاسخ به این سوال که به نظر شما این ناهماهنگی ایجاد نمی کند؟ سخنگوی دولت در همه دولت‌ها نقش مؤثری داشته است، به نظر شما دولت آقای رئیسی نیاز به سخنگو ندارد؟ عنوان کرد: حتما نیاز دارد و این هم جزء مواردی است که باید صبر کنید تا یک فرد لایقی از بین وزرا یا از بیرون پیدا شود. قطعا سخنگو مؤثر است و می تواند جلوی بسیاری از شبهات را بگیرد و به سؤالات جواب دهد. بنابراین انتخاب سخنگو لازم است منتهی باید فرصت دهیم و این هم مثل همه انتصاباتی که باقی مانده، هنوز انجام نشده است و قطعا انجام خواهد شد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

بیمارستان نورافشار هلال احمر در خدمت نظام سلامت 

ج نوامبر 12 , 2021
نگاه بشر دوستانه در ارائه خدمات، نوع دوستی، تلاش برای کاهش آلام انسانها و… از جمله اهداف مهم جمعیت هلال احمر به شمار می آید. امیر حسین خان: بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار هلال احمر با تبعیت از اهداف جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف درمانی، با پیش بینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000