خبرهای جدید از دستگیری دو تن از مدیران فاز ۲ پالایشگاه آبادان

خبرهای جدید از دستگیری دو تن از مدیران فاز ۲ پالایشگاه آبادان

فارس نوشت: رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت که مراجع قضایی در حال رسیدگی پرونده دستگیر شدگان پالایشگاه آبادان هستند.

در چند ساعت اخیر خبری مبنی بر شناسایی و دستگیری دو تن از مدیران پالایشگاه آبادان توسط اداره اطلاعات شهرستان آبادان منتشر شده است.

طبق شنیده‌ها پس از رصد اطلاعاتی اداره اطلاعات آبادان در مجموعه فاز ۲ پالایشگاه آبادان، دو تن از مدیران این پالایشگاه‌ به اتهام فساد مالی شناسایی شده و عصر دیروز با دستور قضایی در محل کارشان دستگیر می‌شوند.

هر چند طبق ادعای رسانه‌های مجازی، اتهام این افراد مربوط به برداشت غیرقانونی اموال دولتی است اما بنا به گفته مسئولین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هنوز اطلاعاتی از پرونده این دو مدیر برای قضاوت در دسترس نیست.

جزئیات جدید از دستگیری دو تن از مدیران فاز 2 پالایشگاه آبادان / روابط عمومی شرکت ملی پالایش: تعداد افراد دستگیر شده دو نفر هستند / آن ها از مدیران ارشد این پالایشگاه نبودند

مراجع قضایی در حال رسیدگی پرونده دستگیرشدگان پالایشگاه آبادان هستند

در این راستا مجید شهیدی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره این ماجرا توضیح داده است: مراجع قضایی در حال رسیدگی پرونده دستگیر شدگان پالایشگاه آبادان هستند.

وی ادامه داد: تعداد افراد دستگیر شده در پالایشگاه آبادان به اتهام اختلاس مالی دو نفر هستند. این افراد از کارکنان زیرمجموعه‌های پروژه فاز دوم پالایشگاه بودند.

شهیدی افزود: افراد دستگیر شده در پالایشگاه آبادان از مدیران ارشد این پالایشگاه نبودند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جزئیات دستگیری این افراد هنوز از سوی مراجع قضایی اعلام نشده است.

شایان ذکر است پروژه فاز دوم پالایشگاه آبادان که هم اکنون حدود ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، زیرنظر شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران اجرایی می‌شود و هنوز تحویل پالایشگاه آبادان نشده است.

23215

پست بعدی

رییسی: دولت برای رفع نگرانی مردم درباره کم‌آبی برنامه دارد/ قانون جدید حمایت از خانواده را اجرا خواهیم کرد

پ نوامبر 11 , 2021
رئیس جمهور توزیع عادلانه منابع آب موجود و استخراج از منابع آب ژرف را دو راهکار برای کاهش مشکلات کم‌آبی در کوتاه مدت عنوان کرد و اظهار داشت: هیچ راهکاری برای رفع مشکلات مربوط به کم‌آبی نادیده گرفته نخواهد شد و دولت یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های خود را کاهش و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000