رونمایی وزیر کشور از یک طرح جدید در استانها/ دولت در تنظیم بازار جدی است

رونمایی وزیر کشور از یک طرح جدید در استانها/ دولت در تنظیم بازار جدی است

ایرنا نوشت: وزیر کشور با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است، گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفیقات مناسبی به دست آمده است.

احمد وحیدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، اظهار کرد: کشور مسیر پیشرفت به سمت تمدن نوین اسلامی را طی می‌کند، مدینه فاضله‌ای برای چشم انداز نظام تعریف شده است در راس همه پیشرفت‌ها پیشرفت انسانی است.

وزیر کشور گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفیقات مناسبی به دست آمده است.

وی ادامه داد: تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است و بعد از آن حرکت زیربنایی دیگر که برای حل مشکلات مزمن اقتصادی وجود دارد در دستور کار دولت قرار دارد.

وحیدی با اعلام اینکه هر استانی یک طرح پیشرفت دارد و این طرح را استاندار با کمک همگان در کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش ببرد، افزود: دستاوردهای خوبی در دوران انقلاب استان مازندران انجام شده است، مدیران استانی زحمات خوبی کشیدند و مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه بلند در کشور نیاز به جهش دارد و باید برنامه جهشی خودمان را طراحی کنیم.

تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است/ در بحث کرونا، کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده

وزیر کشور با اشاره به سابقه انقلابی و اجرایی استاندار جدید مازندران، افزود: ایشان در سطح ملی مورد اعتماد و حمایت قرار دارند، این ظرفیت خوب است که می‌تواند با روحیات جهادی در این مسؤولیت موفق باشند و شاهد دستاوردهای خوبی از استاندار جدید باشیم و این نیاز به همراهی مسؤولان اجرایی استان است.

وی با اعلام اینکه مسیر کشور مردم سالاری دینی است که رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها به مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کرده‌اند، افزود: دوره جدیدی در استان مازندران شروع می‌شود از زحمات گذشتگان تقدیر می‌کنیم و در دوره جدید انتظار حرکت پرشتاب داشته باشیم.

وحیدی افزود: مازندران سرزمین مبارک، عارفان و عالمان بزرگ، علامه حسن‌زاده آملی، جوادی آملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید است، برای انسان توفیق است که در این محضر حاضر باشد.

وی گفت: مازندران سرزمین دلاوری‌ها و حماسه‌ها است، حماس‌های که مرتبط با ائمه است، بنده بارها و بارها در مراسم شهدای استان مازندران حضور داشتم علاقه مردم به به شهدا را لمس کردم و باطن مردم مازندران به شهدا علاقه‌مند هستند.

وزیر کشور افزود: مازندران استان برخودار در همه زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی است،ظرفیت‌های استان بسیار زیاد است، رتبه اول در تولید برنج، رتبه دوم در مرکبات و رتبه برتر در تولید مرغ و تخم‌مرغ، گل‌های زینتی این موارد بخش اندک ظرفیت‌های بزرگ استان مازندران است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های تاریخ و معنوی استان مازندران بسیار زیاد است که ظرفیت‌های طبیعی اندک است، ظرفیت خدادی بسیار مهم است که از این موارد حداکثر بهره‌برداری شود.

2323

پست بعدی

توضیحات مهم سفیر ایران درباره دیدارهای سردار قاآنی در عراق

پ نوامبر 11 , 2021
جماران نوشت: ایرج مسجدی اظهار کرد که سردار قاآنی از مقام‌های عراقی رسیدگی به شکایات انتخاباتی در چارچوب قانون را خواستار شد. سفیر ایران در عراق گفت که سردار قاآنی در دیدار با طرف‌های عراقی همه آنان را به آرامش و همکاری دعوت کرده است. ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000