برنامه های مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس/ مرحبا: تخلفات عجیب و غریبی در بورس رخ داده

برنامه های مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس/ مرحبا: تخلفات عجیب و غریبی در بورس رخ داده

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره اقدامات مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس پرداخت.

علیرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، درباره برنامه‌های مجلس برای رسیدگی به وضعیت بورس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت بورس به مجلس ارائه داد و بعد از قرائت این گزارش، تحقیق و تفحص از بورس استارت زده شد و در مجلس به تصویب رسید.

مرحبا در ادامه با بیان اینکه در گزارش کمیسیون اقتصادی قید شد که تخلفات عجیب و غریبی در بورس رخ داده است خاطر نشان کرد: با این رخدادهای در بورس برخورد خواهیم کرد. کارهای مقدماتی تحقیق و تفحص از بورس در حال انجام است و به زودی شروع به کار خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس به بعد نظارتی که بر گردنش است عمل خواهد کرد توضیح داد: کار تحقیق و تفحص شروع شده، ولی با توجه به پنهان کاری‌هایی که قبلا در بورس صورت گرفته و توجه به این نکته که کسی که در حال انجام تخلف است به فکر پوشاندن آن هم هست، قطعا به نتیجه رسیدن این تحقیق و تفحص‌ها زمان بر نیز هست.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه توضیح داد: کشف واقعیت و حقیقت کار سختی است، زیرا نباید آبروی کسی به ناحق برده نشود و مسیر را اشتباه نرویم و علاوه بر این تحقیقات نباید از مسیر خود خارج شود. با این وجود تحقیق و تفحص‌های مقداری زمان بر است.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

خبر فوری/ بازداشت مدیران پالایشگاه نفت آبادان توسط وزارت اطلاعات

پ نوامبر 11 , 2021
فارس نوشت: پس از شناسایی اعضای یک باند اختلاس، دو نفر از مدیران پالایشگاه نفت آبادان بازداشت شدند. با رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان آبادان، اعضای باند اختلاس در مجموعه فاز۲ پالایشگاه آبادان شناسایی و دو تن از مدیران آن عصر دیروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000