انتقاد یک چهره اصولگرا از روند کُند انتصابات در دولت رییسی

انتقاد یک چهره اصولگرا از روند کُند انتصابات در دولت رییسی

محمد اسماعیل کوثری از نمایندگان مجلس براین باور است که تا حدودی روند انتصابات، کُند پیش می رود اما می دانیم که آقای رییسی به دنبال این افراد مطمئن، پاک دست، متخصص، پرکار، با انگیزه و .. می گردد.

محمد اسماعیل کوثری از نمایندگان مجلس در پاسخ به این سوال که آیا شما از انتصاباتی که آقای رئیسی انجام داده و آن حرف‌هایی که ایشان مطرح کرده‌اند، دفاع می کنید یا خیر؟ به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: بله. اتفاقا الان اینکه یک سری کارها و پُست‌ها تاخیر می افتد برای این است که ایشان دنبال این است که افرادی را انتخاب کند که پاک دست و متعهد و پرکار باشند. الان نماینده‌ها به ایشان ایراد می گیرند که تا حدودی روند انتصابات، کُند پیش می رود اما می دانیم که ایشان به دنبال این افراد مطمئن، پاک دست، متخصص، پرکار، با انگیزه و .. می گردد.

>>بیشتر بخوانید؛

کوثری:انتصابات فامیلی را قبول دارم اما…/باید برای آینده کادرسازی کنیم

او در این باره که روند انتصابات مقامات کُند پیش می رود، ولی از یک سو بسیاری انتقاد می کنند و یا ابراز نگرانی می‌کنند که بسیاری از این افراد ناشناخته هستند و تجربه‌ها و سوابق آنها مشخص نیست که مثلا این فرد برای ۴ سال مسؤلیت بگیرد اما در نهایت کارکردی نداشته باشد، بیان کرد: اگر این صلاحیت‌ها را نداشته باشد که قطعا و یقینا در ۳ ماه و ۶ ماه و حداکثر در یک سال همه چیز را نشان می دهد. بحثی که وجود دارد این است که طرف تخصص و تعهدش را دارد ولی شاید بعضی‌ها بگویند که مدیریت نکرده است که این اشکالی ندارد چون اگر در رده پایین‌تر مدیریت کرده به هر حال افراد باید در جایگاه‌های بالاتر بیایند و در آنجا مسؤلیت بگیرند.

23219

پست بعدی

دولت به سیاست سکوت خود در قبال بورس پایان دهد

چ نوامبر 10 , 2021
ایسنا نوشت:نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:علی‌رغم وعده‌های داده شده توسط دولت در خصوص احیای ‎بورس و صیانت از سرمایه‌های مردم، اقدام موثری تاکنون صورت نگرفته است. صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: « ‏بازار ‎بورس پانزده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000