نماینده اردبیل: به مخبر هم گفتم برخی وزرا امروز حتی 50 رای هم نمی آورند

نماینده اردبیل: به مخبر هم گفتم برخی وزرا امروز حتی 50 رای هم نمی آورند

فارس نوشت:عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس تاکید کرد: شفافیت آراء نمایندگان مطالبه مردم است و باید هرچه سریع‌تر در دستورکار مجلس قرار گیرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در دریای عمان و در مواجهه با دزدی دریایی آمریکا اظهار داشت: حماسه غرورآفرین سپاه پاسداران در دریای عمان برای ملت ایران و آزدیخواهان جهان غرور آفرید.

شفافیت آراء نمایندگان مطالبه مردم است و باید در دستورکار قرار گیرد

وی در ادامه به مسأله شفافیت آراء نمایندگان و طرح مجلس در این خصوص اشاره کرد و خطاب به رئیس جلسه گفت: این طرح باید امروز در دستورکار قرار می‌گرفت؛ این طرح مطالبه مردم است و باید این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وزرا به رفتار و گفتار نمایندگان توجهی ندارند، تصریح کرد: برخی وزرا که در اینجا 250 تا 270 رأی گرفتند اگر امروز برای آنها رأی گرفته شود 50 رأی هم نمی‌آورند. این نکته را دیروز به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور هم گفتم.

23216

پست بعدی

ایران روزانه چند بشکه نفت به چین صادر می کند؟

چ نوامبر 10 , 2021
فارس نوشت: ایران در ماه آگوست ۶۶۰ هزار بشکه نفت در روز به چین صادر کرده و این رقم در ده ماه نخست ۲۰۲۱ به روزانه ۵۶۲ هزار بشکه در روز رسیده است. رویترز به نقل از تاجران و شرکت‌های رهیابی کشتی‌ها نوشت: واردات نفت چین از ایران به طور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000