عذرخواهی قالیباف از مردم

ایرنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صحن علنی باید ۵ دقیقه مانده به اذان ظهر به اتمام برسد، گفت: تبصره یک ماده ۹۷ آیین نامه داخلی هم این را می‌گوید اما چند نوبت این اتفاق افتاد که حین اذان ظهر، مجلس هنوز ادامه داشت که خلاف آیین‌نامه داخلی است و نباید انجام شود.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه به نواب رییس و نمایندگان اشاره کرده‌ام که از زمانی که ساعت‌ها تغییر کرده و صبح‌ها یک ربع به ۸ می‌آییم، حتما ۵ دقیقه قبل از اذان ظهر جلسه باید پایان پیدا کند.

تاکید قالیباف بر پایان صحن علنی پیش از اذان ظهر

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تبصره یک ماده ۹۷ آیین نامه داخلی هم این را می گوید اما چند نوبت این اتفاق افتاد که حین اذان ظهر، مجلس هنوز ادامه داشت که این معنی ندارد و خلاف آیین نامه داخلی است و نباید انجام شود.

قالیباف یادآور شد: متاسفانه روز گذشته هم موقع رفتن به علی نیکزاد نایب رییسی و حاجی دلیگانی تاکید کردم ولی با وجود آغاز اذان ظهر، جلسه علنی تعطیل نشد که خلاف آیین نامه رخ داد، از این رو از ملت عزیز و نمایندگان عذرخواهی می‌کنم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد صحن علنی ۵ دقیقه به اذان به اتمام برسد و طبق آیین نامه داخلی مجلس می توان بعد از اذان جلسه را ادامه داد اما چون ۴ ساعت ما پر می‌شود طبیعتا جلسه خاتمه می‌یابد.

216

پست بعدی

طرح مدیریت تعارض منافع مسئولان را از انتصاب اقوام خود باز می‌دارد

چ نوامبر 10 , 2021
ایسنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت تعارض منافع از انتصاب اقوام مدیران در سمت‌های مدیریتی زیرمجموعه آن‌ها ممانعت به عمل می‌آورد و برای این موضوع جرم‌انگاری کرده و محدودیت‌هایی را در این زمینه ایجاد کرده است. بابایی کارنامی، نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000