نامه مهم احمد توکلی به رییس سازمان صداوسیما

نامه مهم احمد توکلی به رییس سازمان صداوسیما

ایرنا نوشت: رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رییس جدید صدا و سیما از اقدامات اخیر او برای شفاف سازی و مردمی شدن هرچه بیشتر این رسانه تجلیل کرد و با پشتیبانی از مشی او، خواستار گسترده‌تر کردن فضا برای ارائه خدمات سازمان‌های مردم نهاد شد.

احمد توکلی رییس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به پیمان جبلی با قدردانی از تصحیح مسیر خبررسانی در صدا و سیما جهت شفافیت بیشتر پس از انتصاب او به عنوان رییس سازمان صدا و سیما، نوشت: یک ماه بیشتر نیست که سکان مهم‌ترین و بزرگترین رسانه ایران به شما سپرده شده است. خدا را سپاس که در همین مدت کم، مشی خبررسانی این بنگاه بزرگ فرهنگی و سیاسی گویای تحول مثبتی است که درد اصلی صداوسیما را درمان می‌کند.

رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در این نامه، اعتماد مردم را تنها سرمایه هر رسانه و حکومتی عنوان کرد و افزود: صداقت از رفتار شما حس شده است و امیدی را برانگیخته که ان‌شاءالله به زودی کسانی که همه مجموعه صداوسیما را به خاطر برخی لاپوشانی‌ها، کم ‌و زیاد شدن‌های جانب‌دارانه برخی از خبرها، بهره‌مند ساختن دسته‌ای و بی‌بهره وانهادن دسته دیگری در تحلیل و نظر میلی می‌خواندند، به تدریج با صداوسیمای ملی روبرو خواهند بود که آن را می‌خواهند.

توکلی یادآور شد: شما هنگامی که یک حادثه تلخ مانند اختلال در توزیع جایگاه‌های سوخت بنزین پیدا شد، صادقانه، درست، به جا و به موقع در برابر چشمان مردم پرده از حادثه برداشتید و منفعل نماندید تا [شبکه‌های فارسی زبان بیگانه] راست و دروغ را به هم ببافند و آن وقت تازه صداوسیما به تکذیب و تخطئه بپردازد.

وی در بخش دیگری از این نامه، یادآور شد: همه این رویکردها و کارکردها در جهت شفاف‌سازی و تاباندن نور بر زوایای پنهان نگاه داشته شده اصحاب سیاست و مقامات کشور است که ان شاء الله برکات آن در تقویت و تجدید اعتماد بین مردم و حاکمیت آشکار خواهد شد و تاثیر شگرف در کاهش فساد مقام‌های سیاسی و اداری دارد.

رییس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت یادآوری کرد که اگر کار به دست مدیر عالم، کارآزموده و دغدغه‌مند مردم سپرده شود، همان کسانی که بیشتر تولیدشان خبر و سریال و میزگرد و مناظره کم‌کشش بود، حالا کالای سیاسی و فرهنگی نو تولید می‌کنند، تولیداتی جذاب و مؤثر.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

سرانجام پرونده حمله سایبری به سامانه سوخت به کجا رسید؟

س نوامبر 9 , 2021
ایرنا نوشت: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور از نهایی شدن بررسی‌های فنی حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد و گفت: پرونده برای بررسی و پیگیری‌های قضایی به دادستان کل کشور و سازمان بازرسی ارسال شده است. سردار غلامرضا جلالی روز سه شنبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000