مخبر مصوبات تعیین استانداران قزوین و البرز را ابلاغ کرد

مخبر مصوبات تعیین استانداران قزوین و البرز را ابلاغ کرد

ایرنا نوشت: محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبات هیات دولت درباره تعیین استانداران البرز و قزوین را ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۶ آبان ۱۴۰۰، پس از بررسی سوابق و برنامه های محمد مهدی اعلایی و مجتبی عبدالهی، به آنها به عنوان استانداران قزوین و البرز رای اعتماد داد.

محمد مهدی علایی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و کارشناس اقتصاد نظری از دانشگاه مفید قم، پیش از این، عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران (از فروردین ۹۹ تاکنون)، مدیرکل ثبت احوال استان تهران (۹۶-۹۳)، معاون استاندار خراسان رضوی (۹۳-۹۱)، مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت کار و امور اجتماعی (۹۱-۹۰) و مدیرکل تعاون استان های آذربایجان شرقی (۹۰-۸۷) و زنجان (۸۷-۸۵) بود.

مجتبی عبداللهی هم که به عنوان استاندار البرز از جلسه هیات دولت رای اعتماد گرفته است، متولد ۱۳۴۵ از تهران و دارای مدرک دکتری علوم سیاسی گرایش مطالعات بین الملل (منطقه ای) و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

از جمله مسوولیت‌های اجرایی وی می‌توان به مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران، مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران (۱۳۸۶-۱۳۸۴)، شهردار مناطق ۷ و ۲۰ تهران (۱۳۸۷ و ۱۳۸۸)، معاون شهردار تهران در حوزه خدمات شهری و محیط زیست (۹۵-۹۰) و حوزه امور اجتماعی و فرهنگی (۹۶-۹۵) اشاره کرد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

پیشنهاد قالیباف برای برگزاری نشست های هسته ای در مجلس/ مجلس از جایگاه نظارتی اش استفاده کند

س نوامبر 9 , 2021
ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون با رییس مجلس گفت که در این جلسه قالیباف بیان کرد که انسجام و وحدت و هماهنگی بین قوای سه گانه فرصت استثنایی برای حل معضلات اساسی کشور است و باید از آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000