انتقاد خضریان به نطق یک نماینده: از تربیون‌ مجلس برای تسویه حساب‌های سیاسی استفاده نکنید

انتقاد خضریان به نطق یک نماینده: از تربیون‌ مجلس برای تسویه حساب‌های سیاسی استفاده نکنید

فارس نوشت:نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به نطق میان دستور یکی از نمایندگان واکنش نشان داد و خواستار جلوگیری رئیس جلسه از اظهارات تفرقه‌افکنانه و حاوی تسویه حساب سیاسی شد.

علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در جلسه علنی امروز و در تذکر ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس، در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان در نطق میان دستور اظهار داشت: عموم مجلس انقلابی است و دغدغه‌های رهبر انقلاب را دارد.

وی ادامه داد: همه شاهد هستند که در رابطه با بودجه سال 1400 تخلفات صورت گرفته را در جلسات خصوصی با رئیس مجلس عرض کردیم و بر اساس قولی که رئیس مجلس داد تا برای بودجه سال 1401 ساختار به گونه‌ای تنظیم شود که چنین تخلفاتی نشود، دیگر موضوع را پیگیری نکردم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: لذا درست نیست نسبت به 200 نماینده‌ای که پیگیر ماجرا بودند به گونه‌ای صحبت شود که در معرض اتهام قرار بگیرند، آن هم توسط عده‌ای که بعد از اینکه در بودجه دست برده شد، در قبال اتفاقات تلخی که در نوروز 1400 افتاد سکوت کردند.

واکنش خضریان به نطق یک نماینده/ تسویه حساب سیاسی نکنید

خضریان تصریح کرد: سابقه ما در موضوعاتی مثل فتنه، برجام و FATF روشن است، کسانی که در هر سه این حوزه‌ها همسو با جریان فتنه ساکت بوده‌اند یا در آتش اینها دمیده‌اند، امروز نمی‌توانند صحبت از ولایی بودن کنند.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که امروز اهمیت دارد موضوع فضای مجازی است که در اولین دیدار رهبر انقلاب با مجلس ایشان تاکید کردند که مجلس به این موضوع ورود کند و گفتند که فضای مجازی رها شده است و خانواده‌ها در این فضا آسیب‌ می‌بینند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: اقتصاد در فضای مجازی رهاست و نه می‌توان حق کسانی را که از آنها کلاهبرداری شده است، گرفت و نه جلوی کسانی که در این فضا درآمد نامشروع دارند گرفته می‌شود.

خضریان اظهار داشت: امروز کسانی در مجلس با کلیت حرکت مجلس در حوزه فضای مجازی مخالفت می‌کنند که در قبال دغدغه‌های رهبری خودشان را به نشنیدن می‌زنند؛ آیا رهبری را برای مطامع خودمان می‌خواهیم یا منظومه فکری ایشان را برای همه حوزه‌ها تبیین می‌کنیم؟

وی تأکید کرد: عموم نمایندگان در این حوزه رتبه خوبی دارند و کسانی که وضعیت خوبی ندارند نباید در مجلس تفرقه ایجاد کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رئیس جلسه هم گفت: اجازه ندهیم از تربیون‌های مجلس برای تسویه حساب‌های سیاسی و تفرقه انداختن میان نمایندگان استفاده شود.

23216

پست بعدی

خبر جدید نایب رئیس مجلس از طرح رتبه بندی معلمان/ میرکاظمی قول داد

س نوامبر 9 , 2021
مهر نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توافقاتی با دولت خواهیم داشت تا لایحه رتبه‌بندی معلمان هر چه سریعتر اجرایی شود. رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: مجلس به کلیات لایحه رتبه بندی معلمان رأی بالایی داد و در حال حاضر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000