نمایش «وقت چیغ انار» در «شب‌های سیاه تالین»

نمایش «وقت چیغ انار» در «شب‌های سیاه تالین»

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» ساخته گراناز موسوی در بیست و پنجمین جشنوارۀ فیلم شب‌های سیاه تالین حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» در ادامه‌ حضور در رویدادهای معتبر سینمایی بین‌المللی، در بیست و پنجمین جشنواره‌ی فیلم شب‌های سیاه تالین نیز شرکت خواهد کرد.

این جشنواره از ٢١ آبان تا ٧ آذر مصادف با ١٢ تا ٢٨ نوامبر در کشور استونی برگزار خواهد شد.

«وقت چیغ انار» که تاکنون در جشنواره‌ها و رویدادهای سینمایی چون سائوپائولو، توکیو و آسیاپاسیفیک و سیدنی پذیرفته شده است، ماه آینده نیز در بخش جریان‌های جدید جشنواره‌ی فیلم شب‌های سیاه تالین به رقابت با دیگر آثار سینمایی خواهد پرداخت. این فیلم همچنین به عنوان نماینده‌ سینمای استرالیا به آکادمی اسکار معرفی شده است.

این فیلم سینمایی طی روزهای آینده در جشنواره‌ی فیلم سیدنی در سه نوبت اکران خواهد شد.

«وقت چیغ انار» که سال گذشته به نویسندگی و کارگردانی گراناز موسوی در شهر کابلِ افغانستان فیلمبرداری شده است، محصول مشترک افغانستان، استرالیا، هلند و ایران است. تهیه‌کنندگی این اثر به طور مشترک برعهده‌ بهیر وردک، گراناز موسوی، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر بوده و پخش بین‌المللی آن را نیز محمد اطبایی (مستقل‌های ایران) برعهده دارد.

عرفات فیض، الهام ایازی، اندرو کوییلتی، مرحوم حشمت‌الله فنایی، سعیده سادات، فرشته عالمی، امیرشاه تلاش، ذبیح غیاث، زیشان‌خان تلاش, مدینه نیازی بازیگران این فیلم سینمایی هستند، همچنین حسیبا ابراهیمی نیز در این فیلم حضوری افتخاری دارد.

حسین علیزاده آهنگساز این فیلم سینمایی است.

۵۸۵۸

پست بعدی

شرایط جدید خرید بلیت قطار و هواپیما اعلام شد

د نوامبر 8 , 2021
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مردم قبل از اقدام به خرید بلیت حمل و نقل عمومی برون شهری، اطلاعات واکسیناسیون خود را در سامانه امید بارگذاری کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرام آدم نژاد در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000