تعداد فوتی کرونا در این کشور آسیایی صفر شد

تعداد فوتی کرونا در این کشور آسیایی صفر شد

ایسنا نوشت: شمار فوتی‌های کرونا در ژاپن پس از ۱۵ ماه صفر شد.

رسانه های محلی ژاپن اعلام کردند: شمار فوتی های روزانه کووید-۱۹ در این کشور روز یکشنبه برای اولین بار طی ۱۵ ماه گذشته به صفر رسید.

گزارشها حاکی از آن است که پیش از روز گذشته و از دوم ماه اوت سال ۲۰۲۰ آمار روزانه قربانیان کرونا در ژاپن به رقم صفر نرسیده بود. همچنین طبق اعلام وزارت بهداشت ژاپن، روز شنبه نیز سه بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در این کشور جان خود را از دست دادند.

موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کروناویروس در سراسر ژاپن همزمان با افزایش واکسیناسیون که برای بیش از ۷۰ درصد از جمعیت این کشور انجام گرفته، به طور چشمگیری کاهش یافته است.

در ماه اوت و شیوع سویه دلتا، موارد روزانه ابتلا در ژاپن به بیش از ۲۵ هزار نفر رسید. همچنین در دوران همه گیری بیش از ۱۸ هزار بیمار مبتلا کرونا جان خود را از دست داده اند.

همچنین دولت ژاپن قصد دارد برای مقابله با افزایش احتمالی موارد ابتلا در زمستان سال جاری از ماه آینده تزریق دُز تقویتی واکسن را آغاز کند و در تلاش است تا درمان‌های مبتنی بر قرص کووید برای موارد خفیف بیماری به منظور کاهش موارد بستری در بیمارستان در دسترس قرار گیرد.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

وزیر علوم به کرونا مبتلا شده است؟

د نوامبر 8 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: وزیر علوم سوریه گفت: امیدواریم تست کرونایی وزیر علوم ایران منفی شود. نشست مشترک بسام بشیر ابراهیم وزیر علوم سوریه و معاونان وزیر علوم هم اکنون (۱۷ مهر) در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است. بسا بشیر ابراهیم وزیر علوم سوریه در این برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000