حکم 3 استاندار جدید کشور صادر شد

حکم 3 استاندار جدید کشور صادر شد

در جلسه امروز هیأت دولت، استانداران منتخب استان های البرز، قزوین و مازندران از سوی هیأت وزیران تعیین شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیأت وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه های استانداران پیشنهادی وزارت کشور، به مجتبی عبداللهی، محمد مهدی اعلایی و سید محمود حسینی پور به ترتیب به عنوان استاندران منتخب البرز، قزوین و مازندران رأی اعتماد دادند.

محمدمهدی اعلایی استاندار جدید قزوین پیش از این عضو هیأت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران، معاون استاندار خراسان و مدیر کل تعاون استان آذربایجان شرقی و زنجان بوده است.

حکم 3 استاندار صادر شد

مجتبی عبداللهی استاندار جدید البرز، شهردار مناطق ۷ و ۲۰ تهران، معاون شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی و نیز حوزه خدمات شهری و محیط زیست و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران را در سوابق اجرایی خود دارد.

سیدمحمود حسینی‌پور نوری استاندار جدید مازندران پیش از این دستیار ویژه رئیس سازمان بازرسی کل کشور و دبیر شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور بوده است.

2323

پست بعدی

ببینید | عملیات جنگنده بمب‌افکن‌های F-4 نیروی هوایی ارتش در رزمایش

ی نوامبر 7 , 2021
در اولین روز از مرحله اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، جنگنده بمب‌افکن‌های F-4 نیروی هوایی ارتش پس از انجام پرواز برد بلند از پایگاه‌های خود به سمت منطقه عمومی رزمایش و انجام عملیات سوختگیری هوایی از هواپیمای تانکر، با استفاده از موشک‌های بهینه شده اهداف سطحی خود را در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000