طرح جایگزینی خودرو کارکرده و نو مدیران خودرو

طرح جایگزینی خودرو کارکرده و نو مدیران خودرو

داشتن خودروی صفر همیشه جذابیت بسیار بیشتری نسبت به خودروی کارکرده دارد. طبیعتا این جذابیت بی دلیل هم نیست. برای مثال خودروی صفر از لحاظ فنی کاملا آماده است و تا مدت ها شما را به تعمیرگاه ها نخواهد فرستاد یا دیگر دردسرها و ریسک خرید خودروی دست دوم مانند کارشناسی های فنی ، کارشناسی رنگ ، مشکلات نقل و انتقال و بسیاری از کلاه برداری هایی که در هنگام خرید اتومبیل کار کرده اتفاق می افتد را ندارد.

تعویض خودروی کارکرده با خودروی صفر

مدیران خودرو در این سال ها خودرو های بسیاری راهی بازار ایران کرده است و سهم بزرگی از این بازار داشته است. خودرو های محبوب و پر فروشی مانند تیگو ۷ ، تیگو ۵ ، ایکس ۳۳ ، آریزو ۵ ، آریزو ۶ ، ایکس ۲۲ و … همگی در دسته ی ماشین های جذاب و پرفروش بازار ایران هستند.

جهت اطلاع از شرایط دقیق طرح تعویض خودرو، وارد سایت اتوخسروانی شوید:

طرح جایگزینی مدیران خودرو

شرکت ایرانیان خودرو تصمیم گرفته طرح ویژه‌ای برای علاقه مندان به ماشین های مدیران خودرو اجرایی کند. در این طرح فروش فوق العاده قرار است جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو با نمونه های جدید و صفر کیلومتر انجام شود. به این صورت که دارندگان محصولات ام وی ام و چری می توانند خودروی کارکرده خودشان را به عنوان یک مبلغی پیش پرداخت به شرکت واگذار کند و خودرو کارکرده توسط بهترین کارشناسان دادگستری و به صورت کاملا رایگان قیمت گذاری شده و در سریعترین زمان ممکن از مشتری خریداری می شود.

طرح جایگزینی خودرو کارکرده و نو مدیران خودرو

تسهیلات طرح جایگزینی خودروی کارکرده

مبلغ خودرو کارکرده به عنوان پیش پرداخت خرید خودرو جدید به شرکت واگذار می شود و بعد از انتخاب ماشین جدید اختلاف قیمت دو خودرو محاسبه شده و شرایط پرداخت آن مشخص می شود. برای رفاه بیشتر خریداران مدیران خودرو تصمیم گرفته شرایط ویژه‌ای فراهم کند تا اختلاف قیمت دو خودرو به مدلهای متفاوتی از جمله نقد، اقساط کوتاه مدت یا اقساط بلند مدت پرداخت شود. تسهیلات می‌تواند تا ۷۰ درصد قیمت خودرو را شامل شود و مدت زمان بازپرداخت اقساط تا ۵ سال افزایش یابد. همین شرایط موجب شده امکان خرید تمام خودروهای مدیران خودرو با اقساط نه چندان سنگین فراهم شود.

علاوه بر این خودروهای کارکرده خریداری شده نیز با شرایط ویژه و تسهیلات به خریداران جدید واگذار می شود. به همین دلیل در این طرح امکان خرید خودروی کارکرده با تسهیلات اقساطی نیز وجود دارد. همچنین مدیران خودرو برای مشتری های قدیمی تخفیف هایی برای قیمت خودرو و میزان سود تسهیلات در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه محصولات جدید و جذابی به سبد خرید ماشینهای مدیران خودرو اضافه شده است این طرح می‌تواند موقعیت ویژه ای برای خرید این ماشین های جدید و به روز باشد. در ادامه نگاهی به ماشین های جدید مدیران خودرو می اندازیم :

جایگزینی خودروی کارکرده با صفر

ایکس ۲۲ پرو و آریزو ۵ جدید فقط دوتا از تازه ترین خودرو های مدیران خودرو هستند ، خودروهای دیگری نیز به این سبد اضافه شده اند که محبوبیت این شرکت را چندین برابر می کنند. شما هم احتمالا با دیدن ماشین های جدید و جذاب مدیران خودرو به این فکر افتاده اید که ماشین قدیمی خود را ارتقا دهید. در کنار تمام این موارد شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از بهترین خودرو ساز های کشور شناخته می شود و مزایای بسیار زیاد آن برای تمام خریداران قابل توجه است. برای مثال تعداد زیاد نمایندگی ها در سراسر کشور موجب شده هیچگاه از لحاظ خدمات سرویس دهی مشکلی نداشته باشید.

از طرفی محبوبیت ماشین های مدیران خودرو موجب می شود هنگام خرید و فروش ضرر مالی و مشکلات فروش نرفتن خودرو را نداشته باشید. مواردی که در مورد اکثر خودروهای چینی بزرگترین ایراد به حساب می‌آیند اما در مورد مدیران خودرو به هیچ عنوان وجود ندارد. با تمام این اوصاف اگر صاحب یکی از ماشین های مدیران خودرو هستید و می خواهید ماشین خود را ارتقا دهید این فرصت می‌تواند موقعیت فوق‌العاده برای شما باشد. برای این منظور می توانید به نمایندگی های خسروانی مراجعه نموده و از طرح ویژه استفاده کنید.

چرا این طرح جایگزینی محصولات مدیران خودرو مناسب است؟

مواردی مثل اطمینان از این که تا به حال چگونه از خودروی مد نظر استفاده شده ، قطعات به موقع عوض شده اند یا نه ؟ استفاده های نا به جا از خودرو شده است یا نه ؟ و بسیاری مسائل دیگر که همه و همه منجر به جذاب تر بودن خرید خودروی صفر می شوند. اما اصلی ترین دلیلی که ما را وادار به خرید خودروی کارکرده می کند قیمت آن است . اگر شما هم علاقه دارید تا به جای خودروی کارکرده ، خودروی صفر سوار شوید اما به دلایل مالی از خرید خودروی صفر خودداری می کنید ، یا وقت فروش خودروی کارکرده ی خود را ندارید در این مقاله با ما همراه باشید.

پست بعدی

حذف یک بخش از سومین دوره جایزه «استیکر»

ی نوامبر 7 , 2021
دبیر سومین دوره جایزه سال «استیکر» درباره تفاوت‌های این دوره از جشنواره توضیح داد و به اهمیت پرداختن به فضای مجازی و دیجیتال اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر سومین دوره جایزه سال «استیکر» درباره تفاوت‌های این دوره جایزه با دو دوره قبل عنوان کرد: از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000