دفاع نماینده مجلس از واردات خودروهای هیبریدی/ صباغیان: قیمت خودروی داخلی می‌شکند

دفاع نماینده مجلس از واردات خودروهای هیبریدی/ صباغیان: قیمت خودروی داخلی می‌شکند

ایسنا نوشت: نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه قیمت بالای خودروی داخلی و کیفیت پایین آن به علت نبود رقابت است، گفت: دست کم اجازه دهید خودروی هیبریدی(برقی) وارد شود، این مهم می‌تواند قیمت خودرو را بشکند.

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: بر اساس اصل ۳۰ قانون اساسی آموزش و پرورش باید رایگان باشد، وزارت خانه فعلی حقوق معلمان حمایتی را از اسفند ماه پرداخت نکرده است. همچنین پاداش بازنشستگان فرهنگی حدود یک سال است که پرداخت نشده است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس با اشاره به مشکلات رانندگان گفت: قیمت لاستیک بین ۳۰ تا ۴۰ درصد گران شده است، روغن موتور همچنین گران شده است. از مسئولان ذی ربط می‌خواهم به این موضوعات رسیدگی کنند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از گرانی قیمت خودرو انتقاد کرد و گفت: این گرانی بر کالاهای دیگر تأثیر می‌گذارد. دست کم اجازه دهید خودروی هیبریدی(برقی) وارد شود. این مهم می‌تواند قیمت خودرو را بشکند. قرار بود مجلس این اقدام را انجام دهد که موافقت نشد. خودروهایی که در داخل ساخته می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار نیست و علتش، نبود رقابت است.

صباغیان ضمن درخواست از وزیر کار برای توجه به شوراهای اسلامی کار از مقام معظم رهبری خواست تا با شوراهای کارگری جلسه‌ای تشکیل دهند

23219

پست بعدی

خباز : رئیس‌جمهور به جای سرکشی به پمپ بنزین‌ها به دنبال ریشه مشکلات باشد

ی نوامبر 7 , 2021
اقتصاد نیوز نوشت:یک سیاستمدار اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از بی‌تفاوتی دولت رئیسی به موضوع برجام و FATF گفت: زندگی سی میلیون ایرانی در زیر خط مطلق فقر معطل تصمیم‌گیری کسانی مانده که درک درستی از حکومت داری ندارند. بسیاری از اقتصاددانان و کنش‌گران سیاسی بر این عقیده هستند که دیگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000