سرانجام سهمیه قیر رایگان نصیب دستگاههای اجرایی شد

سرانجام سهمیه قیر رایگان نصیب دستگاههای اجرایی شد

ایرنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که قیر حواله‌ای تا شنبه هفته بعد در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

علی نیکزاد در توضیح نشست روز یکشنبه نمایندگان با وزیر نفت، گفت: نمایندگان سوالات خود از وزیر نفت را در ۵ حوزه مطرح کردند، یکی از موضوعات مطرح شده در زمینه صادرات نفت بود که در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته و دیپلماسی نفتی نیز مورد توجه قرار گرفته شده و عملکردها قابل قبول است.

قیر رایگان هفته آینده در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در نشست‌های متعدد موضوع میزان مصرف گاز در زمستان توسط وزارت نفت رصد شده است، ادامه داد: میزان سرمایه گذاری مورد نیاز در ۸ سال برای حوزه گاز توسط وزارت نفت با تفکیک میزان سالانه استخراج شده است و باید این سرمایه گذاری انجام شود تا در سال‌های آینده مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.

نیکزاد ادامه داد: موضوع قیر حواله‌ای مصوب مجلس به‌رغم نشست‌های متعدد با وزیر سابق به نتیجه نرسید اما پیرو نشست هفته گذشته با وزیر نفت قیر حواله ای تا شنبه هفته بعد در اختیار دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان نوسازی مدارس، سازمان شهرداری‌ها، سازمان منابع طبیعی و پایگاه‌های بسیج قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از اقدام ارزشمند همه دستگاه‌های مرتبط خصوصا وزارت نفت در زمینه خنثی سازی حمله سایبری به سامانه جایگاه‌های سوخت تشکر می‌کنیم، گفت: به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام حماسه بزرگ در دریای عمان و خلیج فارس مفتخریم.

23216

پست بعدی

طرحی که کامبیز درمبخش از رودرویی با مرگ بر اثر کرونا کشیده بود/ عکس

ی نوامبر 7 , 2021
پس از درگذشت کامبیز درمبخش، کاریکاتوریست سرشناس کشورمان بر اثر کرونا، طرح‌های او درباره این بیماری، باردیگر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از این آثار، رودرویی او با مرگ بر اثر ویروس کووید را نشان می‌دهد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامبیز درمبخش، کاریکاتوریست مطرح که روز گذشته، شنبه ۱۵ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000