پس‌لرزه‌های افشای استخدام‌های غیرقانونی در وزارت نفت

پس‌لرزه‌های افشای استخدام‌های غیرقانونی در وزارت نفت

ایسنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار شد که در راستای حمایت از خبرنگاران با لحاظ کردن مصالح مرتبط با افکار عمومی، دستور توقف شکایت از خبرنگار (خوزستانی) صادر شود.

اخیرا خبرنگار خوزستانی در صفحه شخصی خود در توییتر ادعا کرده که بعد از انتشار نامه مربوط به استخدام های غیرقانونی در وزارت نفت، این وزارت خانه از او شکایت کرده است.

به دنبال این اتفاق، عباس مقتدایی نماینده اصفهان در نامه ای به وزیر نفت خواستار توقف این شکایت شد؛ متن این نامه را در زیر می خوانید:

«جناب آقای مهندس اوجی
وزیر محترم نفت

با سلام و احترام،
در برخی از اخبار اینگونه بیان شده که در پی انتشار خبر و تصویری مبنی بر دریافت حقوق های خارج از قاعده و اصطلاحا نجومی، خبرنگار یا خبرنگاران منتشر کننده از سوی وزارت نفت مورد شکایت قضایی قرار گرفته اند.
خواهشمندم به گونه ای تدبیر نمایید که در نتیجه فشار مقامات عالی کشور، حق مطالبه گری، نظارت و پیگیری مورد خدشه قرار نگیرد.
لذا انتظار می رود در راستای حمایت از خبرنگاران خدوم کشور، در این خصوص با لحاظ نمودن مصالح مرتبط با افکار عمومی، دستور توقف شکایت یاد شده را صادر فرمایید.
از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

23231

پست بعدی

ورود مجلس به عملکرد بانک‌های دولتی و واگذار شده/ انتصابات مشاغل حساس بررسی می شود

ی نوامبر 7 , 2021
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و بانک های واگذارشده در اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی را بررسی می کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکصدو چهل و دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه دقایقی قبل به ریاست «محمدباقر قالیباف» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000