هدف رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش از زبان دریادار سیاری

هدف رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش از زبان دریادار سیاری

مهر نوشت: معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مراحل اصلی و فاز عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش با شرکت نیروهای چهارگانه از فردا آغاز می‌شود.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مراحل اصلی و فاز عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش با شرکت نیروهای چهارگانه از فردا آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراحل مقدماتی و تمرینی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران طی روزهای قبل انجام شد و مرحله اصلی و فاز عملیاتی این رزمایش مشترک، با مشارکت بخشی از یگان‌های نیروهای زمینی، پدافند هوایی، دریایی، هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی کشور در منطقه‌ای به وسعت بیش از یک میلیون کیلومترمربع در جنوب شرق کشور از شرق جاسک تا بندر گواتر در محدوده استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان در زمین و از شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی اقیانوس هند در دریا و قسمتی از دریای سرخ برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش، هدف از این رزمایش را ارتقای توان رزم و دفاع ارتش جمهوری اسلامی ایران به منطور دفاع از تمامیت ارضی کشور و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: گستردگی منطقه عملیات، وجود اشراف اطلاعاتی یگان‌های اطلاعاتی نیروهای ارتش، بکارگیری تجهیزات و مهمات بومی و هوشمند داخلی، بکارگیری یگان‌های پهپادی شناسایی و رزمی بطور وسیع و گسترده در بردهای مختلف، بهره برداری از توان جنگ‌های الکترونیک در منطقه و بهره برداری از سامانه فرماندهی و کنترل ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه رزمایش از ویژگی‌های این رزمایش است.

دریادار سیاری با اشاره به شرکت همه نیروهای تابع ارتش در این رزمایش ابراز امیدواری کرد: ارتش با پشتیبانی مردم سلحشور و غیرتمند منطقه که همیشه از نیروهای مسلح حمایت کرده اند بتواند اقتدار کشور و نظام را به ویژه در آب‌های دوردست که منافع جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به معرض نمایش بگذارد و به همه ثابت کند که برای مقابله با هر تهدید احتمالی علیه تمامیت ارضی و منافع جمهوری اسلامی آماده است.

23219

پست بعدی

صدر: بدون برجام و تصویب FATF نمی‌توان امید داشت که مشکلات اقتصادی سر و سامان بگیرد

ش نوامبر 6 , 2021
اقتصاد نیوز نوشت: سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات برآمده از عدم توافق با طرف‌های برجام و البته بی‌توجهی به مسأله FATF، بیان داشت: کشور در وضعیتی قرار گرفته که تمامی فعالیت‌های اقتصادی برون مرزی، و البته گزاره‌های اقتصادی داخلی؛ گریزی از تعامل با جهان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000