موسیقی متنِ «پوست» منتشر شد 

موسیقی متنِ «پوست» منتشر شد 

موسیقی متن فیلم «پوست»، برنده‌ سیمرغ بلورین بهترین موسیقی از سی‌وهشتمین جشنواره‌ فیلم فجر، هم‌زمان با اکران این فیلم منتشر شد و در پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشر موسیقی واک، ناشر این اثر اعلام کرده است که آلبوم موسیقی «پوست» به زودی و پس از دریافت مجوزهای لازم در سایت‌های داخلی نیز منتشر خواهد شد.

‏موسیقی ‎فیلم «پوست» تجربه‌ای‌ است حاصل تلفیق افسانه‌های ایرانی با موسیقی شمنی و موسیقی ترکمن و ساز و آواز عاشیق ولی عبدی. بامداد افشار به گفته‌ خود در تولید این اثر، هم از نقاشی‌های محمد سیاه‌قلم الهام گرفته و هم مشاوره‌ بهمن و بهرام ارک برایش راهگشا بوده است.

فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، ساخته سال ۱۳۹۷ این روزها در حال اکران است. این فیلم اولین بار در سی‌وهشتمین جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش درآمد و در شش رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت جایزه‌ بهترین موسیقی و بهترین فیلم هنروتجربه را از جشنواره‌ سی‌وهشتم دریافت کرد.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

زلزله ۳.۳ ریشتری سالند دزفول را لرزاند

ش نوامبر 6 , 2021
اختلاف همت با سعید قاسمی وچالشش با صفوی و شمخانی/ چرا عملیات لغو شد؟

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000