واکنش عباس عبدی به ادعای عجیب یک نماینده: این اندازه توهین به شعور جامعه بی‌سابقه است

واکنش عباس عبدی به ادعای عجیب یک نماینده: این اندازه توهین به شعور جامعه بی‌سابقه است

عباس عبدی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود «ایران ظرفیت تولید غذای ۷۰۰ میلیون نفر را دارد» نوشت: می‌خواستم در باره این اظهار نظر چیزی بنویسم. ولی هر چه فکر کردم، دیدم نوشتن نقدی مودبانه ممکن نیست، تنها این به ذهنم رسید که این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است.

به گزارش خبرآنلاین، عباس عبدی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود «ایران ظرفیت تولید غذای ۷۰۰ میلیون نفر را دارد» نوشت: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی سابقه است.

وی در این باره نوشت: می‌خواستم در باره این اظهار نظر چیزی بنویسم. ولی هر چه فکر کردم، دیدم نوشتن نقدی مودبانه ممکن نیست، تنها این به ذهنم رسید که این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس چندی پیش ضمن انتقاد از بی‌توجهی به حوزه کشاورزی، گفت: ایران به دلیل شرایط اقلیمی، این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت ۷۰۰ میلیونی همسایگان خود را از انواع محصولات کشاورزی تأمین کند.

عباس عبدی: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است

23231

پست بعدی

ضربه سنگین سپاه پاسداران به گروهک معاند «قیام سپید»

ج نوامبر 5 , 2021
ایسنا نوشت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشاخه‌های تهدیدکنندگان امنیت مردم با عنوان قیام سپید(۱۴ آبان) بازداشت شدند. در این اطلاعیه آمده است: شب گذشته تعدادی از سرشاخه‌های اصلی تهدیدکنندگان امنیت مردم و جامعه در یک عملیات غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000