اعلام قیمت مصوب برنج وارداتی/ عرضه برنج ۱۲۵۰۰ تومانی در بازار

اعلام قیمت مصوب برنج وارداتی/ عرضه برنج ۱۲۵۰۰ تومانی در بازار

حجت براتعلی گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی و با هدف کاهش قیمت برنج وارداتی از سه ماه قبل ۱۵۰ هزار تن برنج با نرخ مصوب آغاز شد که ۱۲۰ هزار تن آن جذب شده و فروش ۳۰ هزار تن دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرکل دفتر هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: ۳۰ هزار تن برنج خارجی شامل برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج پاکستانی با نرخ هر کیلو ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج تایلندی با نرخ هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق شبکه‌های توزیع سراسری از جمله همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های سراسری شهری و روستایی و همچنین از طریق ستاد تنظیم بازار استان‌ها توزیع می‌شود.

برنج

مدیرکل دفتر هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران مصرف سالانه برنج در کشور را حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی اولیه وزارت جهاد کشاورزی از میزان تولید داخل برنج حدود ۲ میلیون تن در سال جاری بود که این میزان با توجه به کاهش بارش‌ها و خشکسالی کاهشی ۱۸ درصدی داشت و تولید داخل به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن رسید و بنابراین نیاز امسال کشور به واردات برنج حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن است.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

۲۲۳۲۲۳

پست بعدی

بیژن پرواز به خاک سپرده شد

ج نوامبر 5 , 2021
تسنیم نوشت: بیژن پرواز نوازنده سه‌تار در ۵۰ سالگی و براثر سکته مغزی درگذشت و صبح امروز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در قطعه نام‌آوران بهشت سکینه به خاک سپرده شد. بیژن پرواز از سال ۱۳۶۷ نزد استادانی نظیر داریوش طلایی، حسین علیزاده، مسعود شعاری، محمود تاج بخش و محمدرضا لطفی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000