رئیسی : ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام مقابل استکبار جهانی است

رئیسی : ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام مقابل استکبار جهانی است

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های استان سمنان در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعت و معدن گفت: دولت با اتخاذ تصمیمات روشن به دنبال گره گشایی از مشکلات و ایجاد شتاب در روند پیشرفت و آبادانی استان سمنان است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پیاگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان سمنان از ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن برخوردار است‌، افزود: معتقدیم اگر این ظرفیت‌ها به درستی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد می‌توانیم علیرغم برخی از کمبودها شاهد افزایش بهره‌وری و تولید در سطح استان باشیم و دولت فعال کردن همه این ظرفیت‌ها را با جدیت پیگیری خواهد کرد.
رئیسی همچنین همجواری استان سمنان با سایر استان‌ها را از دیگر ظرفیت‌های پیشرفت و آبادانی استان سمنان دانست و گفت: مصمم هستیم با توجه ویژه به تمام ظرفیت‌های استان سمنان، تصمیماتی در راستای گره گشایی از مشکلات استان اتخاذ کنیم.

رئیس جمهور : ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام مقابل استکبار جهانی است

رئیسی در ادامه به تقارن سفر خود به استان سمنان با روز استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان گرامی و پرچمداری امام بزرگوار در مقابل استکبار جهانی است.

ایسنا هم درباره این سفر نوشت:

در جریان نهمین سفر استانی رئیس جمهوری، ۶ وزیر و ۲ معاون رئیس جمهور رئیسی را در سمنان همراهی می‌کنند.

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«‏در نهمین سفر استانی دولت سیزدهم وزرای محترم بهداشت، کشاورزی، راه، صمت و دادگستری به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان های استان سمنان حضور خواهند داشت. همچنین وزیر کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون امور زنان و خانواده، ریاست محترم جمهور را همراهی می‌کنند.»

بر اساس این گزارش،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری که صبح پنجشنبه در جریان نهمین سفر استانی، به سمنان سفر کرده، قرار است علاوه بر بازدید از تعدادی از مراکز صنعتی، جلساتی با حضور علما و نخبگان و همچنین شورای اداری استان داشته باشد.

23219

پست بعدی

پیام وزیر کشور درباره برخورد سپاه با ناوهای آمریکایی

پ نوامبر 4 , 2021
ایرنا نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی نیروی دریایی سپاه در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست آمریکا را موجب خشنودی عموم ملت ایران بر شمرد. متن کامل این پیام بدین شرح است:باسمه تعالی«إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا»ایستادگی مقتدرانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000