پیام وزیر کشور درباره برخورد سپاه با ناوهای آمریکایی

پیام وزیر کشور درباره برخورد سپاه با ناوهای آمریکایی

ایرنا نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی نیروی دریایی سپاه در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست آمریکا را موجب خشنودی عموم ملت ایران بر شمرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
«إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا»
ایستادگی مقتدرانه و هوشندانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست امریکا، آن هم در ایام منتهی به سالروز ۱۳ آبان، موجب خشنودی عموم ملت ایران و احساس غرور همه مظلومان در هر جای عالم است.
اقتدار سربازان وطن در این میدان، علاوه بر صیانت از منافع و سرمایه های ملی در دریای عمان، بار دیگر، صلابت و استواری خلل ناپذیر جمهوری اسلامی ایران و پیروزی حتمی حق بر باطل را یادآور گشت.
با تبریک این موفقیت به آحاد ملت رشید، پاسداران دریا دل اسلام و ایران و فرماندهی معظم کل قوا، سربلندی و سرافرازی میهن عزیزمان؛ ایران را از خدای قادر متعال خواستارم.
با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری‌ اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

23219

پست بعدی

ایجاد محدودیت خدمات حمل‌ونقل عمومی برای واکسن نزده‌ها

پ نوامبر 4 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت درباره واکسن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی توضیحاتی داد. محسن فرهادی معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت، با اشاره به افزایش ساعت طرح ترافیک و احتمال شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو اظهار کرد: به طور کلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000