«بچه مهندس» جای «دلدادگان» را می‌گیرد

«بچه مهندس» جای «دلدادگان» را می‌گیرد

فصل اول سریال «بچه مهندس» با پایان یافتن سریال دلدادگان از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، با اتمام پخش سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» از آی فیلم فارسی هرشب ساعت ۲۲ به روی آنتن می‌رود.

پخش فصل اول از سریال «بچه مهندس» از جمعه، ۱۴ آبان ماه از شبکه آی فیلم آغاز می‌شود.

فصل اول این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در رمضان ۱۳۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد. فیلمنامه «بچه مهندس» توسط حسن وارسته به نگارش درآمد و سرنوشت کودکی به نام جواد جوادی را روایت می کند.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: زنی هراسان و با حالی پریشان کودک خود را با اصرار و التماس زیاد به پرورشگاه می‌سپارد و ادعا می‌کند اگر بچه را نپذیرند، پدرش او را خواهد فروخت. در پرورشگاه نام بچه را جواد جوادی می‌گذارند و او با بچه‌های دیگر در خانواده بزرگ پرورشگاه کم‌کم بزرگ می‌شود.

زنده یاد پرویز پورحسینی، برزو ارجمند، بهناز جعفری، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر، یونا تدین، مانی رحمانی، فرزین محدث، نفیسه روشن و ساناز سعیدی از بازیگرانی هستند که در سریال بچه مهندس ایفای نقش کرده‌اند.

فصل اول مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» از روز جمعه، ۱۴ آبان ماه هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶ و ۱۴ روز بعد روی آنتن می‌رود.

۵۸۵۸

پست بعدی

اشتباهی فاحش در چاپ جدید غزل‌های سعدی

س نوامبر 2 , 2021
ایسنا نوشت: اشتباهی در مقدمه چاپ جدید کتاب «غزلهای سعدی» با تصحیح و توضیح غلامحسین یوسفی انتقادبرانگیز شده است. در بخشی از مقدمه چاپ جدید کتاب «غزلهای سعدی» که توسط انتشارات سخن منتشر شده، شعری به سعدی منسوب شده که از رهی معیری است. صفحه «درست‌نویسی» در پی این ماجرا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000