جلسه مهم کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر دفاع

جلسه مهم کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر دفاع

خانه ملت نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تشریح کرد.

ابراهیم عزیزی در تشریح بازدید امروز دوشنبه (10 آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: در ادامه نظارت‌های میدانی کمیسیون و جلسات مشترک با وزارتخانه‌های تخصصی مربوطه، اعضای کمیسیون با وزیر و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشست مشترکی را در محل این وزارتخانه برگزار کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر دفاع گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مدت اخیر ارائه داد، همچنین ساختارها، چارچوب و برنامه‌هایی که برای این وزارتخانه پیش‌بینی کردند را بیان کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: ساختارهای جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مهیا شده که وزیر درباره آنها گزارش داد و در ادامه جلسه نسبت به معارفه عزیزانی که در پست‌های مدیریتی منصوب شدند، پرداخت.

عزیزی یادآور شد: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه مشترک، دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره تحولات دفاعی و موضوعاتی که در حوزه وزارت دفاع قابل پیگیری است، مطرح کردند. نشست کاربردی بود و در راستای اهداف وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

خبر خوش محسن رضایی لو رفت/ کارت رفاهی‌ ۲۰۰ هزار تومانی در راه است

د نوامبر 1 , 2021
تجارت نیوز نوشت: معاون اقتصادی رئیس جمهور گفته است: آذر ماه اخبار خوبی برای مردم داریم. یک گمانه پرداخت کارت رفاهی است. گمانه بعدی تامین کسری بودجه دولت از طریق عرضه اولیه شرکت‌های دولتی در بورس است که به زعم دولت می‌تواند موجب کاهش تورم شود. معاون اقتصادی رئیس جمهور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000