انتقاد تند قالیباف از نرفتن مسئولان به مناطق زلزله زده خراسان شمالی

انتقاد تند قالیباف از نرفتن مسئولان به مناطق زلزله زده خراسان شمالی

خانه ملت نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مناطق زلزله‌زده از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه‌ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آنها دیده شود و باید اینطور تصور کنیم که مردمی که آنجا آسیب دیده‌اند، خانواده ما هستند و تمامی دستگاه‌ها باید با این نگرش مسائل را پیگیری کنند.

محمدباقر قالیباف ظهر دوشنبه در نشست پیگیری اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و کرمان گفت: کمیسیون‌های عمران، کشاورزی و امور داخلی کشور و شوراها ماموریت‌های خود را در مناطق زلزله زده پیگیری می‌کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات مناطق زلزله‌زده زرند کرمان را پیگیری کرده‌ام، افزود: این مناطق زلزله‌زده از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه‌ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آنها دیده شود و باید اینطور تصور کنیم که مردمی که آنجا آسیب دیده‌اند، خانواده ما هستند و تمامی دستگاه‌ها باید با این نگرش مسائل را پیگیری کنند.

قالیباف با اشاره به اینکه هیچ مسوولی به مناطق زلزله‌زده استان خراسان شمالی سفر نکرد و این موضوع باعث اعتراض مردم نسبت به نمایندگان آنها شد، ادامه داد: تنها کسی که به مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی رفت رییس بنیاد مسکن بود، بعد از حضور وی روند اقدامات تغییر کرد، لذا حضور مسوولان اثرگذار است و افکار عمومی به این مساله توجه می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه در مناطق محرومی چون بازفت و اندیکا و محرومترین نقاط زاگرس زلزله رخ داده است، تاکید کرد: باید تامین اعتبارات مربوط به این مساله با جدیت از سوی روسای کمیسیون‌های عمران و کشاورزی پیگیری شود.

رییس قوه مقننه با تاکید بر اینکه همه باید ملزم به رعایت قانون شوند که بخشی از آن رعایت مقررات مالی است، عنوان کرد: بودجه قابل توجهی در حوزه بحران داریم، یعنی در جایی که مردم در عذاب هستند، لذا اعتبارات باید به جا و درست هزینه شوند، همه باید اخلاقا و شرعا متعهد شویم تا اعتبارات حوزه مدیریت بحران در جای خود هزینه شود.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

قتل بی رحمانه یک دانشجوی ممتاز/ چرا نام دانشگاه آریامهر، به صنعتی شریف تغییر کرد؟

د نوامبر 1 , 2021
ایسنا نوشت: امروز ۱۰ آبان ماه پنجاه و ششمین سالروز تاسیس دانشگاه صنعتی آریامهر در سال ۱۳۴۴ است همان دانشگاهی که پس از انقلاب اسلامی ایران به دانشگاه صنعتی شریف تغییر نام داد. رحمان افراخته مشهور به وحید افراخته، جوان ۲۵ ساله ای که مسؤول بخش مارکسیست سازمان مجاهدین خلق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000