بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی مجلس

بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی مجلس

ایرنا نوشت: ابراهیمی گفت که طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی در جلسه این کمیسیون خبر داد و هدف از این طرح را به روزرسانی این قانون و استفاده از ظرفیت‌های آن برای توسعه این بخش اقتصادی دانست.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی در توضیح جلسه روز دوشنبه کمیته تخصصی کمیسیون اقتصادی به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از این طرح بروزرسانی قانون و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه این بخش نظام اقتصادی است. همچنین نظم بخشیدن و پیش‌بینی ساز وکارهایی برای پاسخگو بودن اتاق در کنار ارتقا جایگاه آن، از دیگر محورهای طرح است.

پورابراهیمی با بیان اینکه در جلسه امروز، مبانی اصلی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی مورد بحث قرار گرفت، به حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، دولت، اتاق بازرگانی در این جلسه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این نشست تفاهم‌های مناسبی انجام گرفت، تصریح کرد: پس از بررسی و نهایی شدن این طرح در کمیته، گزارش آن در کمیسیون اقتصادی رسیدگی می‌شود و پس از تصویب در کمیسیون، در دستورکار صحن علنی قرار می‌گیرد.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر شد

د نوامبر 1 , 2021
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی‌ اکبر ابراهیمی را به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر این وزارتخانه منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به علی اکبر ابراهیمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000