شما نظر بدهید؟ / خبررسانی در صداوسیما به چه تغییر و تحولاتی نیاز دارد؟

شما نظر بدهید؟ / خبررسانی در صداوسیما به چه تغییر و تحولاتی نیاز دارد؟

حالا که مدیران دو قسمت مهم از هسته خبری صداوسیما تغییر کرده‌اند، برای حرکت به جلو در عرصه خبر به چه تحولات و تغییراتی نیاز دارند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیران دو زیرمجموعه مهم معاونت سیاسی صداوسیما تغییر کردند و حالا شبکه خبر و خبرگزاری صداوسیما سرپرستانی جدید دارند.

نحوه اطلاع‌رسانی اخبار در صداوسیما و مرجعیت خبری این سازمان در سال‌های اخیر با چالش‌های بسیاری روبه‌رو بوده است. در دو سال و نیم گذشته، صدا و سیما، ۱۵ درصد از مخاطبان اخبار خود را از دست داده و به همین میزان، بر تعداد کاربران فضای مجازی، افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: شکستِ صدا و سیما از فضای مجازی در عرصه خبررسانی

حالا با تغییراتی که در سطح مدیریتی این سازمان رخ داده است، چه تغییراتی باید در شیوه و سیاست‌ خبررسانی این سازمان روی دهد تا جایگاه آن ارتقا پیدا کند؟

نظر شما چیست؟ چه پیشنهادی برای ارتقای جایگاه در عرصه خبررسانی برای صداوسیما دارید؟

لطفا نظرات خود را پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

۵۸۵۸

پست بعدی

صوفی:دوران احمدی نژاد دیدیم یکدست شدن قدرت چه بلاهایی سر کشور آورد

د نوامبر 1 , 2021
علی صوفی از چهره های سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که هنوز 100 روز نشده است اما صدای ناکارآمدی دولت رییسی در بین اصولگرایان بلند شده است. طرفداران آقای رئیسی و کسانی که به وی رأی دادند الان منتقد هستند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با روی کارآمدن دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000