بررسی برنامه دو حقوقدان پیشنهادی برای شورای نگهبان/ رئیس قوه قضائیه چه کسانی را به مجلس معرفی کرد؟

بررسی برنامه دو حقوقدان پیشنهادی برای شورای نگهبان/ رئیس قوه قضائیه چه کسانی را به مجلس معرفی کرد؟

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از بررسی دیدگاه ها و سوابق دو حقوق دان پیشنهادی رییس قوه قضاییه جهت عضویت در شورای نگهبان در جلسه این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت ، ضمن تشریح جلسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: دستور اول جلسه کمیسیون، معرفی حقوق دانان پیشنهادی رییس قوه قضاییه برای عضویت در شورای نگهبان بود که آقایان راجی و ملابیگی با حضور در کمیسیون دیدگاه های خود را مطرح و خلاصه ای از سابقه خود ارائه کردند. اعضای کمیسیون نیز دغدغه ها و انتظارات خود را بیان کردند.

معرفی حقوقدانان پیشنهادی برای عضویت در شورای نگهبان در کمیسیون امور داخلی کشور

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه نیز باتوجه به انتخاب آقای نگاهداری به عنوان رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ایشان در جلسه کمیسیون حضور یافتند و به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس پرداختند. همچنین اولویت ها و موضوعاتی که از منظر مرکز پژوهش های مجلس می تواند در اولویت کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها باشد را هم از بعد تقنینی و هم از بعد نظارتی مطرح کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بررسی طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی – تخصصی نیز در کمیسیون کلید خورد اما بحث و بررسی بیشتر پیرامون جزئیات این طرح به جلسات بعد موکول شد.

23217

پست بعدی

استقلال حوزه، توصیه امام خمینی به مراجع و نقدها به آیت‌‎الله صافی

د نوامبر 1 , 2021
تصور نمی‌‎کردم ضرورتی باشد تا در مورد حادثه‌‎ای که در روزهای قبل اتفاق افتاد و برخوردی که با آیت‌‎الله العظمی صافی‌‎گلپایگانی صورت گرفت بحثی مطرح کنم اما برخوردهای مختلف و مواضع گوناگون نشان داد که مسئله جدی‌‎تر و عمیق‌‎تر از چیزی است که در ابتدا به نظر می‌‎رسید. از این‌‎رو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000