حمایت یک نماینده مجلس از نقش محسن رضایی در دولت

حمایت یک نماینده مجلس از نقش محسن رضایی در دولت

فارس نوشت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلاح ساختار بودجه، اصلاح ساختار حوزه نظام بانکی، اصلاح ساختار نظام ارزی کشور، اصلاح ساختار نظام مالیاتی و … از محورهای مهم در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس بود.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 9 آبان) در حاشیه حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در جلسه این کمیسیون اظهار داشت: اصلاح ساختار بودجه، اصلاح ساختار حوزه نظام بانکی، اصلاح ساختار نظام ارزی کشور، اصلاح ساختار نظام مالیاتی و … از محورهای مهم در کمسیون اقتصادی مجلس بود.

وی افزود: جایگاه معاونت اقتصادی رئیس جمهور برای هماهنگی بین ارکان دولت موضوع اساسی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اصلاح ساختار بودجه هم اکنون در دستور کار دولت است و کمیته‌های تخصصی هم در این باره تشکیل شده و گروه‌های مشترک بین مجلس و دولت هم شکل گرفته است.

پورابراهیمی گفت: اصلاح ساختار حوزه نظام بانکی کشور هم از موضوعات اساسی کشور است اما متاسفانه شاهد ناترازی نظام بانکی هستیبم و برای اصلاح ساختار بانک مرکزی کار اساسی صورت گیرد که در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس است. اصلاح ساختار نظام ارزی کشور و نظام مالیاتی هم یکی از موضوعات مهم است.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

یکه‌تازی کرونا در آستانه پیک ششم/ شروط بازگشایی مدارس متوسطه دوم

ی اکتبر 31 , 2021
کرونا بار دیگر در آستانه موج ششم قرار گرفته است. آمار مرگ ومیر امروز بالاست و تعداد مبتلایان جدید هم افزایشی شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز تعداد موارد فوتی کرونا بسیار زیادتر از روز گذشته بود که نشان از آغاز موج ششم این بیماری در کشور دارد. مهمترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000