فیلمبرداری «بُزمجه» به پایان رسید

فیلمبرداری «بُزمجه» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم کوتاه «بُزمجه» که در خلاصه داستان آن آمده است: «بُزمجه مثل مارمولک تروفرزه… مثل مار طعمه‌­شو درسته قورت می‌ده.» به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم کوتاه «بُزمجه» به نویسندگی و کارگردانی کیارش بکائیان به پایان رسید.

در خلاصه داستان این فیلم با فیلمبرداری علی شورورزی چنین آمده است: «بُزمجه مثل مارمولک تروفرزه… مثل مار طعمه‌­شو درسته قورت می‌ده.»

«بُزمجه» چهارمین فیلم کوتاه کیارش بکائیان است. او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه هنر است.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده کیارش بکائیان و شیما بکائیان است و رضا عموزاد، امیرحسین محبی‌فر، جلال گداخته، مارشال حصیرباف، کیان رستمی، احمد آسیائی، عبدالله حقیقت‌دوست، غلام­رضا عارفخانی و خانواده حسین قنبری بازیگران آن هستند. بازیگران نوجوان این فیلم نیز از محمد­طاها رحمتیان، امیر­حسین گاراژیان، علیرضا لعل‌­رضایی، متین علی­‌آبادی، رضا دهنوی و متین سعید تشکیل شده است.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

دولت گوساله و گوسفند زنده را کیلویی چند می‌خرد؟

ی اکتبر 31 , 2021
تسنیم نوشت: با توجه به کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار که موجب ضرر و اعتراض دامداران شده است، وزارت جهاد کشاورزی نرخ خرید حمایتی هرکیلوگرم بره نر زنده پرواری را به مبلغ ۶۲ هزار تومان و گوساله زنده نر پرواری را ۵۹ هزار تومان اعلام کرد. سید جواد ساداتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000