سقوط آزاد بورس در دومین روز هفته

سقوط آزاد بورس در دومین روز هفته

شاخص کل بورس در دومین روز هفته با افت ۳۵ هزار و ۳۴۹ واحدی به عدد یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۱۹ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس در دومین روز هفته افت ۳۵ هزار و ۳۴۹ واحدی را تجربه کرد و به عدد یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۱۹ واحد دست یافت و شاخص هم وزن نیز افت ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحدی را تجربه کرده است و بر شاخص ۳۵۹ هزار و ۹۷۹ واحدی ایستاد.

اکثر نمادهای شاخص ساز بورس که عبارتند از فولاد، فملی، پارسان، وغدیر، شپدیس، کگل و تاپیکو امروز سرخ پوش بودند و نمادهای فسبزوار، فولاد، کیمیاتک، شپنا، خودرو، شبندر و فملی از پرتراکنش های امروز بودند.

سقوط آزاد بورس در دومین روز هفته

فرابورس نیز امروز افت ۳۷۷.۵۸ واحدی را تجربه کرده است و بر پله ۱۹ هزار و ۲۳۱ ایستاده است و نمادهای شاخص ساز آریا، زاگرس، هرمز، صبا، شگویا، ذوب و شاوان بیشترین تاثیر را بر افت شاخص داشتند.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

افزایش مرگ و میر بیماران کرونایی در شبانه‌روز گذشته

ی اکتبر 31 , 2021
وزارت بهداشت اعلام کرد طی شبانه روز گذشته ۸۴۲۷ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شده اند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۹ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000