نماینده مجلس: سیاست های غلط اقتصادی تهران را فقیر کرده است

نماینده مجلس: سیاست های غلط اقتصادی تهران را فقیر کرده است

مهر نوشت:نماینده مردم تهران گفت که متاسفانه برخی از سیاست‌های غلط اقتصادی موجب افزایش محرومیت تهران شده، به نحوی که اثر جهادگری‌ها از بین رفته است.

مالک شریعتی نیاسر در تذکر شفاهی گفت: متاسفانه برخی تصور می‌کنند استان تهران، شهر تهران و حاشیه پایتخت، هیچ مشکل و محرومیتی ندارد! و تصور می‌کنند که نمایندگان تهران نیز اشرافی به معضلات حوزه انتخابیه خود ندارند، در حالی که تهران به ولنجک و سوهانک و نیاوران و لواسان خلاصه نمی‌شود. استان تهران، بهارستان، مرتضی گرد و اسلامشهر و پیشوا، دولت خواه و چهاردانگه نیز دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: علی رغم اقدامات خوبی که در زمینه محرومیت زدایی انجام شده است، متاسفانه برخی از سیاست‌های غلط اقتصادی موجب افزایش محرومیت شده، به نحوی که اثر جهادگری‌ها از بین رفته است. برخی از مناطق جنوب و حاشیه تهران از ساخت و ساز غیرمجاز، فقدان لوله کشی آب و گاز و تکمیل تصفیه خانه باقرشهر رنج می برند.

سیاست‌های غلط اقتصادی موجب افزایش محرومیت در تهران شده است

وی تصریح کرد: استان تهران از عدم تکمیل زنجیره حمل و نقل ریلی، جاده‌های ناایمن و ترافیک سنگین در جاده‌های اصلی و مواصلاتی رنج می برد، ما به عنوان نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وظیفه داریم معضلات تهران را از رئیس جمهور محترم، استانداری و شهرداری پیگیری کنیم. خوشخبتانه پس از انتخابات ۱۴۰۰، دولت مردمی و شهردار انقلابی و استاندار جوان گام دومی به کمک مجلس انقلابی آمده‌اند. در یک ماهه اخیر جلسات متعددی با هدایت رئیس مجمع نمایندگان استان تهران برای پیگیری مسائل تهران با رئیس جمهور و استاندار و شهردار برگزار شده است که ادامه خواهد یافت.

شریعتی گفت: اعضای مجمع نمایندگان تهران هم به شهرداری امیدوار هستند و هم به استانداری، دولت خوشبختانه قول داده که بدهی‌های شهرداری تهران را پرداخت کند تا حمل و نقل سامان یابد، از طرفی استانداری قول داده تا نسبت به حل مسائل اجتماعی و نظیر آن اقدام کند. همچنین شهردار تهران نیز قول داده با همکاری نمایندگان و شورای اسلامی شهر چه از طریق فراکسیون مدیریت شهری و چه از طریق کمیسیون شوراها مسائل را دنبال و حل کند. ما نمایندگان نیز تمامی این مسائل را پیگیری خواهیم کرد تا چهره تهران نیز از محرومیت زدوده شود.

23217

پست بعدی

اعضای شوراهای پروانه ساخت و نمایش معرفی می شوند

ی اکتبر 31 , 2021
مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم گفت: شوراهای پروانه ساخت و نمایش تا پایان هفته جاری معرفی می شوند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی درباره اعضاء شورای پروانه ساخت و نمایش گفت: با توجه به سیاست های امور سینمایی و ریاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000