پژو۲۰۷ سقف شیشه‌ای ۳۴۰ میلیون تومان شد

پژو۲۰۷ سقف شیشه‌ای ۳۴۰ میلیون تومان شد

اقتصادآنلاین نوشت: پژو ۲۰۷ یک هاچ‌بک کوچک است که هم خانواده‌های کم جمعیت دید خوبی نسبت به آن دارند و هم جوانان، با دیدن ظاهر نسبتا اسپرت آن به وجد می‌آیند.

این هاچ‌بک کوچک حالا دیگر تقریبا از دایره خودروهای ارزان قیمت خارج شده است؛ چرا که قیمت پژو ۲۰۷ صفر کیلومتر به محدوده بیش از ۳۲۰ میلیون رسیده و بسیاری از مشتریان ایرانی نمی‌توانند از پس تامین قیمت آن برآیند.

در این میان قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای بیشتر از نمونه‌های سقف فلزی بوده و این خودرو در حال حاضر خود را به دسته محصولات تقریبا لوکس تولید داخل نزدیکتر کرده است. پژو ۲۰۷ به موتور ۱۶ سوپاپ ۱.۶ لیتری TU۵ مجهز است و حداکثر توان آن به رقم ۱۰۵ اسب بخار می‌رسد. این خودرو نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتومات به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای (پانوراما) – آبان ۱۴۰۰
نوع خودرو مدل کارکرد قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۳۴۰ میلیون
پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای ۱۳۹۹ صفر کیلومتر ۳۲۸ میلیون
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۱۴۰۰ صفر کیلومتر ۴۴۲ میلیون
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۱۳۹۹ صفر کیلومتر ۴۱۰ میلیون

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

لغو حکم داماد زاکانی، نباید موجب عدم رسیدگی به تخلف شهردار تهران شود

ی اکتبر 31 , 2021
ایلنا نوشت:یک وکیل دادگستری گفت: آقای زاکانی یک تخلف محرز انجام داده به خاطر این تخلف باید محاکمه شود؛ جای سوال است که دستگاه‌های نظارتی، دستگاه قضایی و شورای شهر تا چه زمانی می‌خواهند در برابر این اقدامات غیرقانونی زاکانی سکوت کنند. علی مجتهدزاده ، در خصوص انتصابات اخیر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000