یک انتصاب جدید در وزارت کشور

یک انتصاب جدید در وزارت کشور

ایرنا نوشت: وزیر کشور مهدی علیزاده را به عنوان مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور منصوب کرد.

احمد وحیدی به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، با صدور حکمی مهدی علیزاده مدیرکل سابق منابع انسانی، پشتیبانی و امور فنی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به عنوان مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم وحیدی خطاب به مهدی علیزاده آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع، به موجب این حکم به سمت مدیرکل رفاه و پشتیبانی منصوب می شوید.

وزیر کشور در این حکم اضافه کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی در تامین نیازها، نگهداری و بهره برداری مناسب از کلیه تجهیزات، امکانات و منابع، ساماندهی فضاهای اداری، نظارت و مدیریت دقیق بر انجام قراردادها و عملکرد پیمانکاران با صرفه و صلاح وزارت متبوع و رسیدگی به امور رفاهی و سلامت کارکنان از اهم وظایف و مسئولیت های مدیر کل جدید رفاه و پشتیبانی وزارت کشور، بر شمرده شده است.

۲۳۲۱۹

پست بعدی

وزارت بهداشت: بنیاد برکت واکسن وارد نکرده است

ی اکتبر 31 , 2021
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درمورد انتشار مطلبی در یکی از روزنامه‌های کشور مبنی بر واردات واکسن چینی توسط بنیاد برکت اعلام کرد که تنها مجموعه وارد کننده واکسن از چین به کشور، هلال احمر بوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000