فرمان عفو گسترده رهبر انقلاب به مناسبت هفته وحدت

فرمان عفو گسترده رهبر انقلاب به مناسبت هفته وحدت

دادیار دیوان عالی کشور و مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه با تشریح جزییات عفو و تخفیف مجازات سه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت تن از محکومان، گفت: ۱۰۰ نفر از افراد دارای محکومیت اعدام و ۷۶ محکوم امنیتی جزو عفوشدگان اخیر هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پس از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات سه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، حسین نجفی دادیار دیوان عالی کشور و مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضاییه با تشریح جزییات این عفو گفت: ۱۰۰ نفر از افراد دارای محکومیت اعدام و ۷۶ محکوم امنیتی جزو عفوشدگان اخیر هستند.

23231

پست بعدی

شروط جدید ایران درباره برجام از زبان ذوالنوری/ باید سهم خود از «برجام» را بگیریم

ش اکتبر 30 , 2021
مهر نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران شروط جدیدی برای مذاکرات دارد و تضمین‌های جدی و جدید می‌خواهد تا دوباره غربی‌ها نقض برجام نکنند و به دنبال پیمان‌شکنی نباشند. حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفتگویی، در واکنش به اظهارات برخی از افراد مبنی بر اینکه دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000